Potvrđeno

Novaljski Boškinac Borisa Šuljića ponosni novi vlasnik prestižne Michelinove zvjezdice

Edi Prodan

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin

Michelinovu zvjezdicu dobio je i LD Terrace iz Korčule



NOVALJA – Presretan sam, ovo je pobjeda čitavog tima predvođenog našim chefom Matijom Bregešom, ali osjećaji su na žalost zbog nedavne pogibije našeg mladog sous chefa Lea Aličevića, kojem također posvećujemo ovo postignuće, pomiješani.


Bile su to prve riječi Borisa Šuljića, krizmatičnog vlasnika hotela Boškinac iz Novalje nakon što je sazano kako je Michelin upravo objavio vijest da je i njegov restoran, uz LD Terrace iz Korčule postao novim vlasnikom zvjezdice u Hrvatskoj.


Svoje su zvjezdice zadržali i dosadašnji restorani – Pelegrini (Šibenik), 360º (Dubrovnik), Monte (Rovinj), Noel (Zagreb) i Draga di Lovrana (Lovran) – dok su novi nositelji oznake Bib Gourmand – uz prošlogodišnje restorane Batelina (Banjole), Konoba Vinko (Konjevrate), Agava (Zagreb) i TAČ (Zagreb) – ove godine još i Konoba Škoj (Šolta) i Zlatne Gorice (Varaždin Breg).




Ova oznaka dodjeljuje se restoranima koji nude kvalitetne menije po pristupačnim cijenama.


Novi izbor s radošću je komentirao i internacionalni direktor Michelin vodiča Gwendal Poullennec, a svoje čestitke i ponos na nove pomake unutar hrvatske gastronomije novouvrštenim restoranima uputili su i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić kao i ministar turizma Gari Cappelli.


Tako je sada u Hrvatskoj ukupno 70 restorana s Michelinovim oznakama, ističu iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).


“Ponosni smo na hrvatskih sedam restorana s Michelinovom zvjezdicom i što su se i Novalja i Korčula pridružile drugim hrvatskim destinacijama koje se mogu pohvaliti autentičnom i iznimno kvalitetnom gastronomskom ponudom.


MicheIin je svjetski sinonim za izvrsnost u gastronomiji, a Hrvatska je zemlja vrhunske gastronomije, koja postaje sve važnijim motivom dolaska i povratka gostiju u neku destinaciju.



Siguran sam u odlične promotivne efekte svih tih oznaka koje mogu biti i poticaj u daljnjem razvoju i njegovanju naših autohtonih okusa”, poručio je tim povodom direktor HTZ-a Kristjan Staničić.


Ministar turizma Gari Cappelli ocijenio je da su nova Michelinova priznanja hrvatskim restoranima potvrda da se hrvatska gastro scena iz godine u godinu razvija.



“To je ujedno i velika nagrada za sve koji kontinuirano rade na unapređenju kvalitete pripreme, prezentacije te stvaranja cjelokupnog gastronomskog doživljaja. Hrvatska kontinuirano gradi imidž prepoznatljive gastro destinacije uz izuzetnu raznolikosti regionalnih gastronomskih identiteta”, naglasio je ministar.


Iznosi pritom i podatke iz istraživanja Food Travel Monitor-a po kojemu je čak 93 posto turista sudjelovalo u nekom “posebnom iskustvu vezanom uz hranu i piće” tijekom turističkog putovanja, što ukazuje da je gastronomija danas sadržaj za koji su gotovo svi turisti zainteresirani.



“Upravo zato ćemo posebnu pozornost u idućem strateškom razdoblju posvetiti eno-gastronomiji, povezivanju proizvođača i ugostitelja te jačem brendiranju i dodatnom pozicioniranju Hrvatske kao nove gastro ikone Europe”, poručio je Cappelli.