Turizam i nogometno prvenstvo

Vlatković: EURO 2016 neće utjecati na dolaske Austrijanaca, utakmice će lako moći pratiti na odmoru

Marina Kirigin

Foto: Marin Aničić

Foto: Marin Aničić

Uvjeren sam da ćemo već u glavnu sezonu ući u plusu, kaže šef bečkog predstavništva HTZ-a Ranko Vlatković. I u TZ-u Kvarnera vjeruju da sportske manifestacije neće bitno utjecati na sezonu



Europsko prvenstvo u nogometu u lipnju i dijelu srpnja u Francuskoj i Olimpijske igre u Rio de Janeiru u kolovozu ove godine neće utjecati na dolaske Austrijanaca na hrvatsku obalu. To je na još jednoj promociji opatijskog turizma u Beču poručio prvi čovjek bečkog predstavništva Hrvatske turističke zajednice Ranko Vlatković. Kako kaže, zbog sportskih manifestacija ne bi trebalo biti promjena ruta u ovoj turbulentnoj i nimalo lakoj godini koja je još uvijek vidno i bitno uzdrmana zbog terorističkih napada.


Lipanj dobro stoji


– Obzirom da su i Austrijanci sudionici ovog nogometnog prvenstva, pitanje njihovog dolaska u Hrvatsku i nas je mučilo. Smatram da su se naši hotelijeri, ali i privatni iznajmljivači izuzetno dobro organizirali, da će se utakmice lako moći pratiti i zato ne očekujem da će biti manje gostiju. Po određenim pokazateljima, lipanj, koji je bez vjerskih blagdana, stoji vrlo dobro tako da vjerujem da problema neće biti, rekao je Vlatković navevši da bi Hrvatska trebala biti i supstitut za zemlje koje su u ovom trenutku ispale iz turističke utrke, a to su Turska, Egipat i Tunis.


Zbog čarter letova trebali bi profitirati Portugal i Bugarska, dok je Španjolska to već učinila, kaže Vlatković, međutim po svim analizama i Hrvatska bi trebala dobiti dio tog kolača koji je nažalost nastao zbog tuđih muka.



Ustanova Festival Opatija ponudila je i praćenje nekoliko susreta EP-a na velikom kino platnu na Ljetnoj pozornici.– Najave za lipanj zasada su dobre i ne očekujemo da će održavanje nogometnog prvenstva utjecati na stanje lipanjskoga bukinga. Kako je to već uobičajeno kod sličnih prvenstava utakmice će se tijekom cijeloga mjeseca trajanja prvenstva pratiti i u našim hotelima, a najviše programa pripremamo na terasi hotela Continental, rekao je Ivan Sarajlić iz opatijske grupacije Milenij hoteli.


Na krilima lanjskog uspjeha, kada su Austrijanci u Hrvatskoj ostvarili 6,5 milijuna noćenja, Vlatković ukazuje da bi se ove godine mogla prijeći do sada nedostižna Italija. Međutim, na austrijskom tržištu vode se velike kampanje da Austrijanci godišnji odmor provedu u vlastitoj zemlji, ponajviše radi gospodarskog i financijskog benefita.


– Borimo se sa nizom faktora, no uvjeren sam da ćemo već u glavnu sezonu ući u plusu. Sezonu nikada nije bilo problem prodati, ali ju je potrebno produžiti. Upravo austrijsko tržište najbolje reagira na posezonu kada dobivamo drugu vrstu publike, onu iznad 55 godina koja zna naš proizvod, naše područje, koji su bitni i dobroplatežni gosti, rekao je Vlatković na druženju s hrvatskim novinarima u Beču.


U Turističkoj zajednici Kvarner smatraju da su pripremu turističke sezone odradili u najboljoj mogućoj mjeri. Vjeruju da sportske manifestacije neće bitno utjecati na sezonu, te ističu da su odjeci s glavnih emitivnih tržišta o bukingu vrlo dobri.


Dobra priprema


– TZ Kvarnera i sustav TZ-a, u suradnji s gospodarskim subjektima – hotelijeri, kampovi i svi ostali pružatelji usluga smještaja, odradili su pripremu turističke sezone u najboljoj mogućoj mjeri. Posjetili su nas brojni novinari i agenti. Odrađena je velika kampanja na talijanskom tržištu – zahvaljujući TZ Kvarnera u regiji je boravila popularna televizijska ekipa grupe Mediaset-kanale Rete4 kako bi realizirala specijalno izdanje emisija »Ricette all’Italiana« – Ricette Croate (Hrvatski recepti), naglasak je bio na vrhunskoj eno i gastro ponudi regije Kvarner, i to kroz projekt brendiranja – Kvarner Gourmet & Food.


Odjeci s nama glavnih emitivnih tržišta o bukingu su vrlo dobri, pa vjerujemo i da će realizacija biti dobra. Regija Kvarner je destinacija za obiteljski odmor pa vjerujemo da sportske manifestacije poput Europskog nogometnog prvenstva 2016. neće imati jakog utjecaja na ovaj profil gostiju, istakla je direktorica TZ Kvarner Irena Peršić Živadinov.


Za nadolazeći EURO 2016. u nogometu u Opatiji se ozbiljno pripremaju hotelijeri i ugostitelji. U svojim objektima na velikim će platnima i ekranima ponuditi praćenje brojnih utakmica svjesni da će zasigurno neki od gostiju na odmoru u Opatiji htjeti provesti i uz najvažniju sporednu stvar na svijetu.