Zbogom diskoteci "Jungle"

Jedini krčki disco klub bit će pretvoren u akvarij: Tihe ribe umjesto bučnih plesača

Mladen Trinajstić

Snimio Mladen TRINAJSTIĆ

Snimio Mladen TRINAJSTIĆ

Umjesto s dosadašnjim zakupcem Rudijem Kosićem iz Vrha, Grad će u ugovorni odnos ući s krčkim poduzetnikom Tomislavom Kirinčićem koji unutar tog prostora već ove sezone kani otvoriti – akvarij



Iako se otok Krk u prošlosti nikad nije mogao pohvaliti nekom značajnijom koncentracijom diskoteka i noćnih klubova, generacije otočana, ali i njihovih ljetnih posjetitelja ipak su prošlih desetljeća znale »puniti« takva mjesta. Kultni je status nekad tako imao malinskarski »Crossroad« (na čijem se mjestu sad nalazi jedan trgovački centar), a uz njega je uvijek radio i netom ugašeni krčki disko. Prije njega noćni ritam Bodulije diktirali su slični sadržaji locirani u Njivicama, Malinskoj, na Dunatu, u Baški… Od svega toga danas je, i to samo u sezoni, ostao malinskarski Club Boa. Za razliku od nekih, posebice dalmatinskih otoka na kojima se ponuda bazirana na (cjelo)noćnoj zabavi razmahuje i jača, na Krku se očito razmišlja drugačije.



    Grad je, doznali smo od krčkoga gradonačelnika Darija Vasilića, po provedenom natječaju sad već bivši disko dao u zakup spomenutom Krčaninu, kao jedinom natjecatelju, a spomena je vrijedan i podatak kako je za taj prostor od sad utvrđena djelatnost ugostiteljstva (na površini od 40 kvadrata) te izložbena djelatnost – akvarij (na površini od 135 četvornih metara). Za korištenje tog poslovnog prostora zakupac će gradskom proračunu mjesečno uplaćivati zakupninu u iznosu 1.397 eura, uvećanu za PDV.    


Gosti »bježe« u kafiće


– Od ljudi koji su se tom djelatnošću bavili već dulje vrijeme, dobivamo informacije kako se u disku bilježio sve lošiji posjet publike, i to ponajviše stoga što brojni krčki caffe i cocktail barovi, posebice u ljetnoj sezoni, rade do kasno u noć te tako svojim sadržajima »zadržavaju« ljude koji su, po prirodi stvari, kasnonoćne sate nekad provodili u diskotekama. Atraktivno uređene i često dobro ozvučene terase naših kafića očito su noćnim gostima postale draže i omiljenije od zatvorenih prostora specijaliziranih za tu vrstu ponude pa stoga i ova odluka dosadašnjeg zakupca motive vuče upravo u ekonomskoj računici koja je, znamo svi, vrlo egzaktna, naglašava Vasilić, dodajući kako krčki primjer u tom smislu nije jedini niti usamljen. Mnogi slični poslovni prostori u kojima su, diljem naše obale, djelovali disko klubovi u proteklim su godinama prenamijenjeni u druge sadržaje, a njihovi su vlasnici ili zakupci mijenjali djelatnost usklađujući se s trendovima na tržištu zabave, zaključuje gradonačelnik, ističući da vjeruje da će novi sadržaji spomenutog prostora naći svoju publiku. Vasilić je dodao i da će, ukoliko se trendovi u skorijoj budućnosti promijene te netko možda ipak nađe interesa za investiranjem u tu vrstu ponude, lokalna uprava pozdraviti vraćanje te vrste ponude u »presjajni grad Krčana«. 


    Činjenicu da otok Krk, kao naš »najturističkiji« otok (na kojem se godišnje ostvari gotovo 4 milijuna noćenja te koji, u srcu sezone, napučuje populacija jednaka onoj grada Rijeke op.a.) malo pomalo ostaje bez ove vrste sadržaja, prokomentirala nam je i Nataša Jurina, direktorica TU TZG Krka.    


Tema za raspravu


– Na neki mi je način žao zbog toga, iako i novi sadržaji koji će uskoro ući u funkciju u tom prostoru imaju svoj potencijal, zbog čega na njih gledam blagonaklono. Akvarij je definitivno nešto što će posjetiteljima grada Krka donijeti novu atrakciju koja će upotpunjavati turističku ponudu, čak i u kišnim danima kad često kažemo da nam manjka sadržaja. Postojanje ili nepostojanje diska i sličnih lokala tema je o kojoj teško ili nikako ne mogu odlučivati TZ-i niti lokalne samouprave jer je jasno da se interes organizatora takvih aktivnosti bazira isključivo na isplativosti tih sadržaja. Očito je da je taj vid ponude našim posjetiteljima postao manje interesantan od nekih drugih, ali je jednako tako činjenica i da bi na Krku, uz stotinjak tisuća dnevnih gostiju, negdje, na nekoj primjerenoj lokaciji, takva vrst sadržaja možda ipak mogla poslovati dobro – zaključila je Jurina, ostavljajući razmišljanja te vrste privatnom poduzetništvu. Grad, pa i otok Krk, završila je čelnica krčkog TZ-a, odavna slovi za vrlo atraktivnu destinaciju u smislu obiteljske ponude pa je očito da se, vjerojatno i zbog navika, želja i očekivanja segmenta posjetitelja koji ovdje dominira, takvoj vrsti potražnje prilagođava i ponuda.