Predstavljanje regije regiji

Gorski kotar 21.svibnja seli u Zadar

Marinko Krmpotić

Na Trgu pape Ivana Pavla II, neposredno uz Forum i Crkvu svetog Donata, s početkom u 11 sati, na 27 štandova predstavit će se sve ono što obilježava Gorski kotar – od prirodnih ljepota do starih zanata



DELNICE Nastavljajući s projektima kojima je cilj predstavljanje svega onoga što čini specifičnost i posebnost Gorskog kotara kao turističke destinacije, zagrebačko Društvo »Goranin« osmislilo je novi projekt pod nazivom »Zeleno srce Gorskog kotara u Hrvatskoj«.


Za prvo odredište zagrebački su Gorani odabrali Zadar čijem su gradonačelniku Zvonimiru Vrančiću uputili pismo u kojem su pojasnili svoju ideju, a zadarski je čelni čovjek u najkraćem roku odgovorio i s velikim zadovoljstvom prihvatio inicijativu. 


   Nakon tog pozitivnog odgovora Grad Zadar posjetili su predstavnici Društva »Goranin« – Božena Zakošek, Branko Lautar i Ivica Knežević te sa smislom i svrhom projekta upoznali pročelnika Ureda gradonačelnika Borisa Artića i voditeljicu Odsjeka za protokol i promidžbu Grada Marijanu Sačić.




Doživjevši ideju kao izvrstan sadržaj koji će oplemeniti i kvalitativno dopuniti ponudu zbivanja u Gradu Zadru, a svim Zadranima omogućiti bolje upoznavanje »Zelenog srca Hrvatske«, predstavnici Zadra omogućili su Goranima predstavljanje koje će biti održano 21. svibnja na Trgu pape Ivana Pavla II, neposredno uz Forum i Crkvu svetog Donata. Predstavljanje će početi u 11, a završiti u 17 sati, govori nam Ivica Knežević, voditelj ovog zanimljivog projekta, te na upit o sadržajima koji će biti predstavljeni odgovara: 


 »Želeći se predstaviti dostojno stoljetnu tradiciju svega onoga što je obilježilo i obilježava Gorski kotar, predstavljanje će biti organizirano na 27 štandova, a naglasak će se svakako staviti na ljepote krajolika, planinarske i biciklističke staze, prirodne fenomene kao što su – Nacionalni park »Risnjak«, kanjon Kamačnik, Vražji prolaz i Zeleni vir, spilje Vrelo i Lokvarka…


Tu su još i »Žabarska noć«, ljepote rijeke Kupe – izvor Kupe, Kupice i Čabranke, Orlova stijena te Jagodina stijena na Petehovcu, Bijele i Samarske stijene, Park šumu Golubinjak, plivački maraton i plivanje uzvodno na Kupi, rafting na Kupi, selo Doluš, kuće Delač i Rački, klizalište, bazen i sanjkalište u Delnicama i Kupjaku, skijališta u Tršću, na Čelimbaši u Mrkoplju, na Petehovcu, »Vunarice« kao poseban brend, na tradiciju izrade šindre kao autohtonog građevnog materijala za pokrivanje kuća, na dane raznih plodova s naglaskom na čistoći nedirnute prirode, a time i posebnih okusa i aroma, na jesen koja obiluje mnoštvom gljiva, na smještajne kapacitete kao što su hoteli »Risnjak« u Delnicama, »Petrus« u Tršću, »Jastreb« u Begovu Razdolju, »Mance« u Brodu na Kupi i »Bitoraj« u Fužinama.


Sve bi to, naravno, trebalo biti popraćeno kvalitetnim promidžbenim materijalima – prospektima, brošurama s adresama, telefonima, kartama, i slično. Ljepotu kraja dočarat ćemo i ljepotom naše muzike i tradicijskim običajima, a cijelu sliku ćemo ukrasiti našim nošnjama i odorama«, rekao je Knežević.