Crikvenički Jadran
CRIKVENICA Hoteli i kampovi crikveničkog Jadrana d.d. i makarskog Cluba Adriatic u lipnju i srpnju ove godine bilježe za više od petine bolje poslovne rezultate nego u istom razdoblju lani, unatoč smanjenom broju turista i ostvarenih noćenja.
U prva dva ovogodišnja mjeseca glavne turističke sezone na Jadranu, prema podacima Hrvatske turističke zajednice, manje je turista nego lanjske godine u to doba, posebno na području Primorsko-goranske županije.
Unatoč manjem broju dolazaka turista i ostvarenim noćenjima u hotelima i kampovima na crikveničkoj rivijeri te objektima makarskog Cluba Adriatic koji posluju u sustavu Jadrana d.d. u lipnju i srpnju ove godine zabilježeni su osjetno bolji poslovni rezultati nego u istom razdoblju prošle godine. U lipnju je ostvareno 21 posto, a u srpnju 23 posto više prihoda uz osjetno povećanje profitabilnosti.
„Sve je to rezultat promjena koje su učinjene u pripremama za ovogodišnju glavnu turističku sezonu u našoj grupaciji. U većini naših hotelskih objekata i kampovima uložili smo značajna sredstva u poboljšanje uvjeta smještaja i komfora za naše goste te podizanje razine usluga i pratećih sadržaja. Također smo organizaciju rada podesili u cilju povećanja efikasnosti svih naših zaposlenika“, – izjavio je predsjednik Uprave Jadrana d.d., Goran Fabris, i ističe da se dobar trend uspješnog poslovanja nastavlja i u kolovozu.