FoodBiz projekt

Radionica FMTU-a i TZ Kvarnera: Tehnologija poboljšava i spašava poslovanje

Edi Prodan

Sudionici radionice u Villi Kapetanović / Snimio Marin ANIČIĆ

Sudionici radionice u Villi Kapetanović / Snimio Marin ANIČIĆ

Gosti su bili predstavnici restorana nositelja oznake kvalitete Kvarner Gourmet i Kvarner Food Plus



OPATIJA  Novim tehnologijama do novih gostiju, treća je u niza radionica koje je Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu organizirao unutar međunarodnog FoodBiz projekta čiji je partner.


Nakon povezivanja autohtone eno i gastro kulture, kao i problematike osmišljavanja svojevrsnih »jestivih« suvenira, ova se, ujedno i zadnja unutar aktualne nastavne godine, odnosila na utjecaj digitalne tehnologije na pospješavanje poslovanja ugostiteljskih objekata.


Snimio Marin ANIČIĆ


Snimio Marin ANIČIĆ





Uz Turističku zajednicu Kvarnera, koja je partner cjelokupnog projekta, ovog su puta gosti bili najvažniji sudionici u procesu brendiranja gastronomije na Kvarneru, točnije predstavnici restorana nositelja oznake kvalitete Kvarner Gourmet i Kvarner Food Plus.


Radionica je, uz prisustvo brojnih studenata, održana u Villi Kapetanović, a prisutne su pozdravili Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ Kvarnera, kao i prof. dr. Mislav Šimunić, redoviti profesor FMTU-a.


Dosege u implementaciji digitalnih tehnologija, ne samo u pronalaženju i odabiru restorana nego i u komponiranju sadržaja obroka, odabiru vina sve do savjeta digitalnih sommeliera, izložio je Darko Bosančić, stručnjak kineske grupacije Shiji, globalno najznačajnije u plasmanu digitalnih tehnologija u poslovanje hotela i restorana.


Modalitete korištenja internetskih alata u digitalnom marketingu restorana i hotela izložio je Bruno Glavan, vlasnik i direktor riječke agencije Nivago. Prema iskustvima agencije, osmišljavanje vlastite web stranice i društvenih mreža, kao i besplatno ili plaćeno oglašavanje na njima, može silno unaprijediti ne samo financijsko nego i kvalitativno poslovanje pojedinog turistima namijenjenog objekta.


FMTU je također u pripremi ove radionice proveo dio istraživanja u sklopu kojih su studenti analizirali web stranice 38 restorana s područja koje pokriva TZ Kvarnera, kao i njihovu prisutnost na društvenim platformama i mrežama. Rezultati istraživanja prikazali su veliko šarenilo u tom segmentu.


Samim time, sugestija radionice je, bez obzira na kvalitetu i tip restorana, bitno veće korištenje digitalnih platformi kako bi se poslovanje ne samo unaprijedilo nego, sudeći na procese koji se odvijaju velikom brzinom, uopće i – omogućilo.