Parkirne "zone sumraka"

Odlazak u Thalassotherapiju uz bespotrebne troškove: Otišla liječniku, platila parking i zaradila kaznu

Davor Žic

Osim visoke cijene parkinga do čega je došlo nakon izgradnje garaže na Slatini, građen najviše šokiraju kazne što ih dočekaju ispod brisača ukoliko »nalete« na krivi automat i umjesto 12, plate 8 kuna 



OPATIJA Žalosno je da ljudi koji su primorani ići doktoru moraju parkiranje automobila platiti kao da idu na ljetovanje, požalila se čitateljica Jasna Rubinić na situaciju koja se događa na parkirnim mjestima oko opatijske Thalassotherapije.


Naime, nakon izgradnje garaže na Slatini, prema ugovoru između Grada Opatije i investitora, dogovoreno je povišenje cijene za parkirna mjesta u blizini same garaže, što uključuje Ulicu Joakima Rakovca i Ulicu maršala Tita na dijelu koji vodi od Slatine prema Punta kolovi.


Stoga sat parkiranja na ovim mjestima stoji 8, odnosno 12 kuna, ovisno o zoni u kojoj se vozilo nalazi.   

Dodatni sat, pa storno


Međutim, nije to jedini problem na ovom parkiralištu, budući da su već brojne pritužbe upućene i na činjenicu da dvije različite zone nisu dovoljno dobro razdvojene, budući da je velik broj građana »zaradio« kaznu kada je parking platio na najbližem automatu, koji je bio namijenjen drugoj zoni. 




   – Parkirala sam vozilo ispred Thalassotherapije kraj dva mjesta rezervirana za vozila hitne pomoći i u najbližem aparatu vidjela broj i platila parking putem SMS poruke. Dok sam s teže pokretnom majkom čekala red, mobitel me obavijestio da treba produžiti parking što sam učinila u dva navrata po 8 kuna uz 69 lipa za trošak usluge. No, kada smo završili kod doktora i vratili se do auta, doživjela sam šok – iako sam platila parkiranje, dočekala me kazna na staklu ispod brisača, i to za 140 kuna. Nigdje nije bilo broja na koji bih se mogla požaliti, stoga sam tek kad sam došla kući našla broj na internetu i nazvala Liburnija parking gdje su mi rekli da sam platila parking za krivu zonu i da moram platiti još jedan sat ako želim da mi storniraju kaznu, potužila se Jasna Rubinić. 


   Vlasnik Liburnija parkinga Vlado Leoni potvrdio je da je svjestan da je situacija malo konfuzna za vozače, ali i poručio da je njegova tvrtka pokušala na sve moguće načine razjasniti koji automat pripada kojoj zoni. 


  Konfuzna situacija


– Svjesni smo da je to poteškoća, ali pokušavamo se na najbolji način snaći u situaciji u kojoj u Opatiji postoji pet različitih parkirnih zona, o čemu mi ne odlučujemo. Stavili smo nekoliko vrsta upozorenja, a uvijek ljudima izlazimo ususret i storniramo kazne, jer nam doista nije u interesu da nekome tko je platio parking, iako po manjoj cijeni, natovarimo još i kaznu. Znači, stavili smo veliku tabelu da se ne plaća na pogrešnim automatima, kao i upozorenje na svaki automat da se pripazi na zone. Ipak, pogreške se događaju, ali na svakoj kazni i na svakome automatu postoji broj telefona na koji se ljudi mogu javiti, uvažavamo sve pritužbe i dnevno storniramo pet ili šest kazni s tog područja, kazao je Leoni.