PROJEKT

Krajem 2019. niču prve hale u Miklaviji

Marina Kirigin

Foto: Marin Aničić

Foto: Marin Aničić

Trenutno se izravnava južni plato, a još je potrebno napraviti prilaznu cestu i postaviti pripadajuću infrastrukturu. Odmah po okončanju tih radova bit će moguće ishodovati građevinsku dozvolu



MATULJI Godina 2019. trebala bi biti označena kao početak finalizacije projekta Miklavije, jedne od dviju najvećih radnih zona u Hrvatskoj, na kojoj se trenutno obavlja izravnavanje južnog platoa, a do koje je još potrebno napraviti prilaznu cestu i postaviti pripadajuću infrastrukturu.


Odmah po okončanju tih radova, možda već krajem 2019. godine, bit će moguće ishodovati građevinsku dozvolu, čime će se omogućiti i gradnja prve hale, rekao je jučer načelnik Općine Matulji Mario Ćiković za obilaska Radne zone Miklavija sa županom Primorsko-goranske županije Zlatkom Komadinom te suradnicima iz Županije i Općine Matulji.Miklavija je jedna od najvećih poslovno-industrijskih zona u PGŽ-u uz Kukuljanovo, ukupne površine 158,5 hektara, smještena u sjevernom dijelu Općine Matulji, na prometnom pravcu od Rijeke prema Trstu i Ljubljani.

Potencijalni ulagači


– Dogovoreno je da se u ovoj godini poravna 25.000 »kvadrata« i da bude spremno za gradnju. Za sljedeću godinu planiramo dovršetak pristupne ceste do same radne zone. Cesta će nas koštati oko 3 milijuna kuna – rekao je načelnik Matulja. Naveo je da potencijalnih ulagača i pisama namjere ima, a kao jednog od najozbiljnih ulagača naveo je Lučku upravu.– Do 2021. godine završava se Zagrebačka obala – kontejnerski terminal, a mi smo prva velika radna zona gdje će biti platoi. Javilo nam se idruštvo iz Zagreba koje ovdje planira izgraditi elektranu-toplanu – rekao je Ćiković koji vjeruje da će ova 1,5 milijuna »kvadrata« velika zona za desetak godina izgledati kao Kukuljanovo.

Primorsko-goranska županija je kroz program sufinanciranja projekta regionalnog razvoja i program ravnomjernog razvitka dosad sufinancirala projektnu dokumentaciju i radove na rekonstrukciji spojne ceste iz naselja Veli Brgud do državne ceste D8 na dionici od prolaza ispod autoceste A7 do državne ceste, odnosno prilaz poduzetničkoj zoni Miklavija i uređenje platoa G4. Županija je projekt Miklavija dosad sufinancirala s više od 1,6 milijuna kuna, od čega je ove godine izdvojila pola milijuna kuna za uređenje platoa.


Potpora Županije


– Zadatak je države stvarati poduzetničku infrastrukturu da bi se stvarala radna mjesta. Veseli me da se rade prvi platoi nakon što smo pomogli ulaznu cestu u zonu. Očekujem od Hrvatskih cesta da nam daju ruku, da se priključi ulaz na autocestu i da se naravno uključe u smislu državnog interesa vezano uz luku. Nemamo previše sredstava zbog svih obaveza, ali nastojat ćemo i dalje pratiti projekt Miklavija dok se ne stvori mogućnost za ulaganje poduzetnika – rekao je župan, navodeći da je potencijal Miklavije izuzetno velik zbog položaja, blizine luke i granice, ali i zbog infrastrukture – ceste i željezničke pruge.