Foto: Marin Aničić
Trenutno se izravnava južni plato, a još je potrebno napraviti prilaznu cestu i postaviti pripadajuću infrastrukturu. Odmah po okončanju tih radova bit će moguće ishodovati građevinsku dozvolu
MATULJI Godina 2019. trebala bi biti označena kao početak finalizacije projekta Miklavije, jedne od dviju najvećih radnih zona u Hrvatskoj, na kojoj se trenutno obavlja izravnavanje južnog platoa, a do koje je još potrebno napraviti prilaznu cestu i postaviti pripadajuću infrastrukturu.
Potencijalni ulagači
Primorsko-goranska županija je kroz program sufinanciranja projekta regionalnog razvoja i program ravnomjernog razvitka dosad sufinancirala projektnu dokumentaciju i radove na rekonstrukciji spojne ceste iz naselja Veli Brgud do državne ceste D8 na dionici od prolaza ispod autoceste A7 do državne ceste, odnosno prilaz poduzetničkoj zoni Miklavija i uređenje platoa G4. Županija je projekt Miklavija dosad sufinancirala s više od 1,6 milijuna kuna, od čega je ove godine izdvojila pola milijuna kuna za uređenje platoa.
Potpora Županije
– Zadatak je države stvarati poduzetničku infrastrukturu da bi se stvarala radna mjesta. Veseli me da se rade prvi platoi nakon što smo pomogli ulaznu cestu u zonu. Očekujem od Hrvatskih cesta da nam daju ruku, da se priključi ulaz na autocestu i da se naravno uključe u smislu državnog interesa vezano uz luku. Nemamo previše sredstava zbog svih obaveza, ali nastojat ćemo i dalje pratiti projekt Miklavija dok se ne stvori mogućnost za ulaganje poduzetnika – rekao je župan, navodeći da je potencijal Miklavije izuzetno velik zbog položaja, blizine luke i granice, ali i zbog infrastrukture – ceste i željezničke pruge.