Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: °
Sutra: ° °
26. rujna 2018.
Novost u ponudi

OVO BI MOGLO BITI BAŠ FORA Crikvenica će se brendirati kao - ljubavna destinacija

Foto Nataša Car
Foto Nataša Car
Autor:
Objavljeno: 19. srpanj 2018. u 10:46 2018-07-19T10:46:00+02:00

Predstavljen je prvi prijedlog itinerara koji uključuje puštanje ljubavnih lampiona na rivi, posjete tvornici čokolade i tečaj plesa za parove. Projekt će se u Crikvenici realizirati u veljači 2019.

CRIKVENICA U Crikvenici je održana druga radionica projekta I-Archeo.S čiji je cilj uspostavljanje suradnje između gradova partnera na valorizaciji kulturne i prirodne baštine, unapređenju turističke ponude na principima održivog razvoja i zaštite okoliša te povećanje kvalitete turističkih usluga. Realizacija ovog međunarodnog projekta pokrenuta je početkom godine, a on je sufinanciran iz EU programa INTERREG Italija – Hrvatska 2014. – 2020.

Hrvatski partneri uključuju Grad Crikvenicu, Pučko otvoreno učilište Poreč i Grad Pazin, a od talijanskih su uključeni Regione Abruzzo, Marche Teatro scarl iz Ancone te nositelj projekta Consorzio Teatro Publico Pugliese iz Barija.

Iako partneri blisko surađuju na projektu, svaki ima zadatak osnovati javno-privatni klaster održivog turizma te svaki od partnera mora osmisliti i realizirati vlastiti tematski projekt u prvoj polovici 2019. godine. Osim što bi se trebala povećati atraktivnost destinacija izvan turističke sezone, radom na projektu trebala bi se poboljšati povezanost i suradnja sudionika iz javnog i privatnog sektora.

Različite interese u jedan koš

Svaki od sudionika projekta ima vlastite interese koje će pokušati ostvariti putem ovog projekta, no o njima, rekao je Trezner, moraju otvoreno razgovarati. Za realizaciju ciljeva važna je suradnja jer će zajedničkim djelovanjem ostvariti uštede, imati potporu te se uspješnije pozicionirati na tržištu. Tijekom ovotjedne radionice sudionici su izrazili svoje interese te su raspravljali o konkretnim idejama za projekt, točnije kako svaki od njih može pridonijeti itineraru. Sudionici ostaju u kontaktu do idućeg sastanka te su zaduženi za razrađivanje detalja vezanih za itinerar, a svoje planove podijelit će na sljedećoj radionici što će se održati na jesen.

Crikvenica će svoj itinerar realizirati u veljači sljedeće godine, a tematika je usko vezana uz blagdan zaljubljenih Valentinovo. Svi sudionici zaduženi su za osmišljavanje četverodnevnog itinerara. Na radionici je predstavljen prijedlog crikveničkog itinerara te uključuje aktivnosti poput puštanja ljubavnih lampiona na rivi, posjeta tvornici čokolade te tečaja plesa za parove. To je tek prva verzija plana koji se još može mijenjati te se još moraju razraditi detalji. Realizacija projekta će se u Crikvenici održati od 12. do 15. veljače 2019. godine.

Radionice u Crikvenici vodi Željko Trezner, direktor Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) koji sudionicima daje savjete za što bolju suradnju te im pomaže u osmišljavanju ideja za ljubavni itinerar. Na prvoj radionci u lipnju predstavljeni su ciljevi projekta te su se povezali svi zainteresirani dionici koji uključuju hotelijere, ugostitelje, vlasnike OPG-ova i mnoge druge.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka