U Upravi LRH odbacuju mogućnost parcijalne prodaje tvrtke, no trenutno ne funkcionira Skupština LRH jer Grad Opatija i liburnijske općine nemaju pravo glasa dok se ne riješi pitanje obveze objave ponude za otkup dionica, pa SN holding može donositi i odluke za koje je potreba tročetvrtinska većina
RIJEKA Je li stvaranje novog brenda Remisens, pod kojim će poslovati osam hotela i vila iz portfelja najveće kvarnerske turističke tvrtke – Liburnia Riviera Hotela (LRH), prvi korak prema dijeljenju tvrtke i prodaji određenih objekata, pitanje je koje se ovih dana moglo čuti među djelatnicima LRH. Naime, očito poučeni iskustvom i dosadašnjim zbivanjima oko i u ovoj tvrtki, radnici pušu i na hladno.
Neki su se, pokušavajući doći do odgovora ima li u tome istine obraćali i sindikatu, doznajemo. Marina Cvitić, voditeljica riječkog ureda Sindikata Istre i Kvarnera (SIK), inače većinskog sindikata u ovoj turističkoj tvrtki, potvrdila je kako su radnici i njih kontaktirali.
– Radnici zabrinuti obzirom da smo ranije uvijek govorili o cjelovitoj tvrtki, a sada dio hotela ide pod novi brend. Sindikati nisu informirani što to znači za položaj radnika i stoga je jasno zašto tjeskoba zaposlenika za radna mjesta, rekla nam je Cvitić.
Prva faza
U Upravi LRH takvu su mogućnost, pak odbacili. Naime, u pisanom odgovoru predsjednika Uprave Igora Šehanovića stoji kako je ta bojazan neopravdana.
– Ne postoje planovi za podjelu i parcijalnu prodaju tvrtke, stoji u odgovoru.
Inače, Uprava LRH objavila je ovog tjedna kako će osam hotela i vila iz portfelja najveće turističke tvrtke na Kvarneru nositi novi brend Remisens. Tako će odsad ime Remisens stajati uz ime hotela Ambasador kao i vile ovog petozvjezdanog hotela, hotela Admiral, Kristal, Excelsior, vile Atlanta i Elsa u Lovranu te hotel Marina u Mošćeničkoj Dragi.
Novim brendiranjem želi se, kažu, na elegantan način pričati o iskustvima i doživljajima Opatijske rivijere te njenoj povijesti tradiciji. Međutim, iako se govori o tradiciji, među hotelima nema, primjerice hotela Kvarner, ustvari najstarijeg hotela na Jadranu i pionira hrvatskog turizma.
Pojašnjavajući zbog čega se brendira samo osam hotela u LRH su istakli kako su za prvu fazu primjene brenda Remisens odabrani hoteli koji su danas u najboljem operativnom stanju te su kategorizirani s 4 i 5 zvjezdica te koji će, uz investicije predviđene za uvođenje brenda, najlakše zadovoljiti tražene standarde.
Detaljna rekonstrukcija
– Osim postojećih objekata koji su odabrani da će od 2013. poslovati pod novim brendom, novi brend će nositi i objekti koji budu detaljno rekonstruirani, riječ je o vilama Atlanta i Elza. Ukoliko u drugoj fazi primjene brenda od 2014. Uprava odluči gradirati brend postoji mogućnost da će svi ostali objekti, dakle i oni kategorizacije tri zvjezdice nadalje poslovati pod brendom Remisens, stoji u Šehanovićevom odgovoru. Kvarner, objašnjavaju u tvrtki, sada nije ušao među one koji će se brendirati zbog toga što ima tri zvjezdice.
Inače, scenarij u kojem bi se tvrtku prodalo »u dijelovima« teoretski nije nemoguć. Naime, poznato je da većinski vlasnik SN Holding ima apsolutnu većinu u Glavnoj skupštini društva, a Opatija i liburnijske općine nemaju pravo glasa dok se ne riješi otvoreno pitanje obveze objave ponude za otkup dionica. Mali dioničari nemaju dovoljno glasova, pa tako holding može na sjednici Skupštine donositi i odluke za koje je potreba tročetvrtinska većina.