Tvrtka koja je idejno i promidžbeno stajala iza manifestacije, odustaje od daljnjih pokušaja dogovora s predstavnicima Općine i TZ Baška i prepušta zaštićena prava na taj brend Vihoru
BAŠKA Uprava Studija Conex, marketinško komunikacijske kuće koja je u idejnom i promidžbenom smislu stajala iza bašćanske manifestacije Crna ovca, službenim se dopisom obratila Organizacijskom odboru tog događanja obavijestivši ih kako se povlači iz spomenutog projekta.
– Nakon detaljne analize međusobnih odnosa svih dionika, zaključaka sa službenog sastanka s predstavnicima Općine Baška i uvida u dostupne službene dokumente na temu manifestacije Crna ovca, uprava Studija Conex donijela odluku o potpunom povlačenju iz navedenog projekta.
Takvu je odluku Uprava donijela unatoč činjenici kako je upravo Boris Lešić, direktor Studija Conex, pokretač i idejni tvorac koncepta manifestacije Crna ovca te činjenici da su tvrtka, njeni djelatnici i brojni poslovni partneri posljednjih pet godina nesebičnim volonterskim radom, ali i financijski bezrezervno podržavali ovu manifestaciju, stoji u dopisu koji nam je stavljen na uvid.
Maćehinski odnos
– Iako nam ni danas nije posve jasno zašto se vodstvo Turističke zajednice i Općine maćehinski ponijelo prema Crnoj ovci i brojnoj ekipi mještana koja ju je od prvoga dana volonterski producirala, autoritetom osnivača i vlasnika brenda u više smo navrata pokušavali iznaći rješenje i osigurati uvjete da se ta uspješna manifestacija održava i dalje.
Kako nismo uspjeli, a pritom su nas pojedinci u više navrata vrijeđali i pokušavali okriviti za ovogodišnje neodržavanje manifestacije, odlučili smo prekinuti svaku suradnju, povući se i ostaviti prostor da se Baška i Bašćani sami među sobom dogovore o budućnosti tog događanja.
Iz slijepe ulice Crnu ovcu ovog proljeća nisu uspjela izvući ni nastojanja lokalne uprave i TZ-a da je samostalnim angažmanom i organizacijskom pripremom nadomjeste drugom, konceptualno sličnom manifestacijom Baš ovca – Svibanj u Baški, odmor za dušu i tijelo, koja se u smislu ponuđenih događanja, a još više ostvarenih posjeta na koncu i nije pokazala baš uspjelom
Osobni razlozi
Nakon što su protekle zime, zbog dobrom dijelu javnosti nedokučivih i teško se oteti takvom dojmu – uglavnom osobnih razloga, eskalirali sukobi između organizatora i dijela onih koji su je organizacijski i financijski potpomagali, Crna ovca je zašla u slijepu ulicu.