Okupljanje turističkih djelatnika

Iskorak u dodatnoj promociji krčkih gastroaduta

Mladen Trinajstić

Foto: Mladen Trinajstić

Foto: Mladen Trinajstić

U idućim mjesecima planira se mnoštvo zajedničkih gastronomskih manifestacija, medijskih promidžbi i edukacijskih predavanja i radionica namijenjenih pružateljima ugostiteljskih usluga



KRK Suradnjom Turističke zajednice otoka Krka, svih lokalnih TZ-a i agencije Gastronaut jučer je u Velikoj vijećnici Grada Krka upriličeno prvo u nizu planiranih okupljanja otočnih turističkih djelatnika, ugostitelja i promocijskih stručnjaka koji bi, doznali smo od Majde Šale, direktorice otočnog TZ-a, Krčanima trebali pomoći u nastojanjima unapređivanja ugostiteljske, odnosno gastrokomponente otočnog turističkog proizvoda, ali i promoviranju lokalnih gastroaduta.


– Nakon što smo lani prvi put pokrenuli projekt Krk Food Fest kao događanje okrenuto promociji naše lokalne gastronomije, ove godine u takvim nastojanjima kanimo napraviti dodatni iskorak u nastojanjima obogaćenja i upotpunjenja te vrste ponude, posebice u pred i posezonskom razdoblju – otkrila nam je Majda Šale.


Direktorica TZ-a otoka Krka predstavila nam je i da je ovotjedno okupljanje tek prvo u nizu pripremljenih druženja u okvirima kojih se u idućim mjesecima planira u djelo pretočiti mnoštvo zajedničkih gastronomskih manifestacija, medijskih promidžbi i edukacijskih predavanja i radionica namijenjenih samim pružateljima ugostiteljskih usluga.


Atraktivne priče




– Otok Krk je pun atraktivnih gastronomskih priča koje s kvalitetnom pripremom možemo zajednički ispričati i njima dodatno potaknuti goste na dolazak na naš otok, posebice u izvasezonskom razdoblju – nastavila je Šale, zadovoljna dobrim odazivom otočnih ugostitelja koji su sudjelovanjem u jučerašnjem skupu pokazali da vrednuju i podržavaju nastojanja gastronomskog brendiranja Bodulije, posebice u kontekstu kvalitetnog i sustavnog korištenja autohtonih, sezonskih namirnica u vlastitoj ponudi.


Natojanjima otočnih turističkih zajednica, predstavljajući agenciju Gastronaut specijaliziranu za promociju i unapređenje gastroponude, priključila se i njena izvršna direktorica Karin Mimica. A ona je, predstavljajući nam sve što je već razrađeno u pripremi još jednog vala organiziranih predstavljanja krčkih gastroaduta, ocijenila da Krk uz sve svoje kulturno-povijesne i prirodne ljepote uistinu ima što ponuditi i pokazati i na gastronomskom planu.



Ono što predsezonske posjetitelje otoka Krka čeka u proljetnim tjednima, otkrile su nam Majda Šale i Karin Mimica, bit će povezano s gastromanifestacijama baziranim na sezonskim namirnicama, tako i krčkoj janjetini, krčkom siru, šparogama, začinskom bilju pa i plavoj ribi. Ono što je drugačije u odnosu na slična zbivanja iz prošlih godina jest da se ove godine ne kani ugostiteljima »nametati koju će priču pričati« već će svatko, temeljem vlastitih preferencija i potencijala, moći sam odlučiti koje će namirnice u kojem periodu stavljati na pijedestal svoje ponude, objasnila nam je čelnica Gastronauta.



– Današnji je sastanak početak naših zajedničkih priprema za početak ovogodišnjeg Krk Food Festa koji će krenuti s projektom »Okusi proljeća na Krku«, ali i ujedno začetak provedbe ambicioznih edukacijskih programa kojima ćemo nastojati pomoći otočnim ugostiteljima da svoju ponudu i prezentaciju podignu na višu razinu. Cilj nam je pomoći u njihovim nastojanjima pripremanja za nadolazeću sezonu, stvaranju kvalitetnih timova, motiviranju njihovih djelatnika, pa čak i sprečavanja odljeva kvalitetne i educirane radne snage – ustvrdila je Mimica.


Pravna pitanja


– Među predavačima koji će se angažirati na svim tim i takvim »radnim zadacima« koje smo si stavili pred sve nas je i naš poznati ugostitelj i hotelijer Siniša Križanec, a danas i odvjetnik Igor Bezjak koji će dobiti priliku govoriti o različitim ugostiteljima interesantnim pravnim pitanjima, tako i problematici ugovaranja, odnosno raskidanja ugovora o radu – nastavila je čelnica Gastronauta.


– »Okusi proljeća na otoku Krku« projekt je koji me iznimno veseli jer znam koliko potencijala ovaj otok ima na planu promocije kroz tradicionalnu hranu, a koja može i treba biti onaj »sitni okidač« koji će mnoge Zagrepčane, Slovence, pa i nas Riječane potaknuti na dolazak na Krk – ustvrdila je Mimica.


Napomenula je i da se pripremna događanja poput jučerašnjeg održavaju s ciljem da se, u suradnji s lokalnim ugostiteljima, »iskristaliziraju« i pripreme čim kvalitetniji i sadržajniji gastroprogrami. Naravo, završila je čelnica spomenute agencije, želja nam je povezivati, organizirati te na sudjelovanje u dodatnim edukacijama potaknuti sve koji su voljni učiti, širiti i unapređivati vlastita kulinarska prezentacijska znanja i vještine što je, zaključuje, kod uspješnih ugostitelja proces koji nikad ne prestaje i ne završava!