Foto: Sandro Rubinić
Drugo mjesto zauzima hotel Ambasador, treće Milenij, a slijede hotel Villa Kapetanović, Navis, te zatim Royal, Agava, Kvarner, Bristol, kao i hotel Četiri opatijska cvijeta
OPATIJA – Hotel Miramar najbolje je rangirani opatijski hotel. Na drugom mjestu trenutačno se nalazi opatijski hotel Ambasador, a treće mjesto pripalo je Milenij hotelu. Riječ je o izboru, rang listi turističkog portala TripAdvisor prema ocjenama korisnika usluge opatijske hotelske industrije. Trideset i jedan opatijski hotel ocjenjivalo je tisuće korisnika, a među deset najboljih uz navedena tri su i redom: hotel Villa Kapetanović, Navis, Royal, Agava, Kvarner, Bristol te hotel Četiri opatijska cvijeta. Vidljivo je kako bez obzira na samu kategorizaciju hotela, korisnici ne smatraju najbolje isključivo one koji nose pet zvjezdica.
Koja je formula uspješnog poslovanja otkrila nam je Martina Riedl iz hotela Miramar.
– Sretni smo što se gostima sviđa hotel Miramar i što pišu svoje dojmove o boravku u Hrvatskoj na TripAdvisoru. Te ocjene su vrlo važna subjektivna mišljenja gostiju koje treba uzeti u obzir bilo da se radi o pozitivnim ili negativnim komentarima.
U Hrvatskoj postoje još sličnih hotela kao Miramar a koji se također mogu naći na TripAdvisoru i koji zaslužuju pohvale. Smatram da ljepota Opatijske rivijere u kombinaciji s dugogodišnjim napornim ulaganjem u poboljšanje proizvoda i usluge i konstantnim usavršavanjem zaposlenika donose ovakve rezultate. Prostrane luksuzne sobe, veliki spa prostori s bazenima, saunama i odličnim tretmanima neizostavan su dio ponude današnje visokokvalitetne međunarodne hotelske industrije. To je razlog zašto gosti cijene visok standard hotela u Hrvatskoj, a koji je rezultat velikih ulaganja kompanija u posljednjem desetljeću – rekla je Riedl.
Iznad svih očekivanja
Hotel Miramar koji pripada obiteljskom lancu hotela Holleis očito je osvojio srca mnogih gostiju. Većina ga je okarakterizirala kao »odličan«, točnije od 300 korisnika njih 88 dalo mu je najvišu ocjenu, a negativne ocjene nema. Hotel Ambasador (iz sastava LRH) dobio je 430 pozitivnih komentara od ukupno 526 ostavljenih na stranicama TripAdvisora, a najslabiju ocjenu dobio je od svega sedam korisnika.
– Nakon prošlogodišnjeg putovanja u Hrvatsku znao sam da ću voljeti Opatiju i da ću se željeti vratiti, ali ni na pamet mi nije padalo da će moj boravak u hotelu Miramar biti jedno fantastično iskustvo. Od trenutka kada sam ušao u elegantni lobi hotela osvojilo me gostoprimstvo, toplina i profesionalizam osoblja koji su zaslužni što ću ovaj moj boravak pamtiti kao poseban i specijalan – dio je to podužeg komentara na kraju kojeg piše »za tjedan dana ponovno idem u Opatiju, u ovaj veličanstven hotel«.
Uočiti nedostatke
Za turističke djelatnike su važne povratne ocjene korisnika usluga, kako bi uočili nedostatke i na vrijeme ih otklanjali. Da hotelijeri slušaju mišljenje gostiju dokazuju i nova ulaganja Ugo grupe u hotel Milenij, a započeli su i investicijski ciklus u sklopu kojeg rade konferencijski park u Grand hotelu Četiri cvijeta.