Brendiranje

Baška ima novu imidž brošuru

Mladen Trinajstić

Brojni atraktivni turistički proizvodi koje Baška danas ima u svojoj ponudi objedinjeni su u ovoj brošuri – kaže Ivana Kovačić, direktorica TU TZO-a Baška



BAŠKA – Baška se kao turističko odredište počela razvijati još davne 1904. godine te je vrlo brzo postala nezaobilaznim mjestom posjeta za sve ljubitelje sunca i mora. Vela plaža, vjerojatno najprepoznatljivije mjesto u Baški, iz godine u godinu privlačila je sve veći broj turista koji su Bašku vidjeli isključivo kao kupalište s predivnim pogledom. No s vremenom, Baška se pretvorila u puno više od mjesta prelijepih plaža te je krenula u razvijanje potencijala jedinstvene prirode koja okružuje naše mjesto – naglasila je na početku predstavljanja novog promotivnog materijala s kojim je ovih dana u javnosti izašla Turistička zajednica te krčke općine, direktorica njenog Turističkog ureda – Ivana Kovačić.


– Brojni atraktivni turistički proizvodi koje Baška danas ima u svojoj ponudi i koje nudi svim svojim posjetiteljima sada su objedinjeni u novoj imidž brošuri koja je savršen način da potencijalne posjetitelje, ali i naše trenutne goste, na kreativan i sažet način informiramo o svemu što Baška nudi, a čega uistinu ima napretek – nastavila je Ivana Kovačić, predstavivši nam i da je netom izdana nova bašćanska imidž brošura izrađena u nakladi Printera grupe te da je pripremu tog novog promotivnog materijala TZO Baška ostvarila u suradnji s obrtom Domino/Luka Tabako.


– Nova brošura koju ovih dana sa zadovoljstvom i ponosom predstavljamo sadrži 32 stranice, izrađena je u praktičnoj dimenziji 21×21 cm i tiskana u ukupno 20 tisuća primjeraka – nastavila je čelnica bašćanskog TZ-a, ustvrdivši pritom i da je materijal koji je sad dostupan svima koji se u Baški i njenom susjedstvu bave turizmom namijenjena kvalitetnijoj promociji tog iznimno popularnog i posjećenog turističkog središta otoka Krka i Kvarnera na inozemnim emitivnim tržištima, putem sajmova na kojima se predstavlja otok Krk, ali i u promociji koja se odvija u samoj destinaciji.




Brošura je zasad dostupna u hrvatsko/engleskom i njemačko/talijanskom izdanju, a preuzeti se može na web stranicama bašćanskog TZ-a, ali i u Turističkom informativnom centru TZO-a Baška.


– Budući da posljednjih pet godina poseban naglasak stavljamo na razvoj specifičnih turističkih proizvoda i razvoj elemenata turističke ponude, s fokusom na jačanje ponude destinacije i izvan ljetne turističke sezone, a prošle smo godine prvi put ostvarili i više od milijun noćenja u komercijalnom smještaju, odlučili smo se na izradu imidž brošure kojom predstavljamo upravo takve naše adute – rekla je Kovačić.