Brendirana Hrvatska

Američka novinarka Ashley Colburn: S kamerom po ljepotama Senja i Like

Dorotea Prpić

U pratnji poznate novinarke i producentice je i pet turista-novinara i blogera, po jedan iz Francuske, Španjolske, Brazila, Amerike i Finske



SENJ Ashley Colburn, poznata američka novinarka i producentica snimala je jučer ljepote Senja i okolice. Snimanje se obavlja u okviru projekta »Discover Croatia – exploring route« u kojem strani turisti i novinari kroz direktno iskustvo brendiraju Hrvatsku, a organizira ga »Dhar media« full service agencija za komunikacije koja se specijalizirala na području održivih komunikacija u području turizma.


»Dhar media« projekt provodi u okviru svog programa Touristar.tv, kojim stranim, ali i domaćim turistima pruža uvid u sve ljepote Hrvatske koristeći najnovije kanale komunikacije.   

Novinari i blogeri


Direktorica ove tvrtke Lea Brezar kaže kako je projekt pokrenut uz podršku turističkih zajednica s ciljem predstavljanja hrvatske turističke ponude na jedinstven način koristeći najnovije tehnologije i kanale komunikacije.


Inače, cijeli projekt je osmišljen kao show koji prati turiste kroz Hrvatsku dok oni istražuju sadržaje, odnosno, kroz sliku hrvatske kulturne baštine i bogate ponude koju Hrvatska može pružiti turistima, primjerice ljepotu prirode, povijest, gastronomiju i to sve kroz avanturistički duh i želju za istraživanjem novih kultura. 




   U pratnji Ashley Colburn je i pet turista-novinara i blogera, po jedan iz Francuske, Španjolske, Brazila, Amerike i Finske. 


   Kako ističe direktorica Lea Brezar, ideja o stvaranju ovog projekta dogodila se prilikom putovanja, na jednoj od divnih destinacija Hrvatske, tijekom snimanja »Iza Kamere« s Ashley Colburn.


Ljubav koju je ova mlada dama poklonila Hrvatskoj naveo nas je da promislimo o važnosti stvaranja ambasadora Hrvatske kao destinacije te smo odlučili pozvati nekoliko stranih novinara na jedno sasvim novo putovanje i dati im 100 pozitivnih razloga da pričaju o nama.


Nadamo se da ćemo izazvati virusno širenje produciranih materijala internetom, koji će onda dalje nastaviti pričati priču sažetu u sloganu ovog projekta: »Croatian Regions Of Adventure, Traveling, Imagining, Attractions« i iza kojeg se krije naziv Croatia, kaže direktorica Brezar. 


   Prvi dio serijala snima se tijekom rujna, a ruta uključuje: Grad Zagreb, Zagrebačku županiju, Ličko-senjsku županiju, Šibensko-kninsku županiju, Grad Split, Grad Sinj, Makarsku rivijeru i Dubrovačko-neretvansku županiju. 


  Društvene mreže


Ashley Colburn, voditeljica showa kaže kako je veseli što će svoju omiljenu zemlju moći predstaviti novinarima i iz drugih dijelova svijeta, a iako je već snimala širom Hrvatske, zna da će i ovom prilikom otkriti neka nova mjesta. 


   Serijal će biti dostupan besplatno na www.touristar.tv uz mogućnost potpuno slobodnog dijeljenja na svim društvenim mrežama bez ograničenja. Tijek projekta moći će se pratiti preko kanala na društvenim mrežama – You tube, Facebook, Twitter, Pinterest i Google+. 


   Nakon Senja snimatelji serijala obišli su jučer i Zavratnicu, Krasno i Velebit.