TZ Kvarnera poziva vlasnike obiteljskog smještaja da se uključe u akciju Obiteljski paket kako bi im pomogli povećati konkurentnost apartmana pomoćnim ležajevima, posebice u razdoblju pred i posezone
KRK Predstavnici Turističke zajednice Kvarnera u sklopu svog sve šireg i sveobuhvatnijeg projekta Kvarner Family nastavljaju intenzivno raditi na još snažnijem, intenzivnijem, ali i inovativnijem promoviranju obiteljskog smještaja na Kvarneru, pa tako i na najturističkijem jadranskom otoku, Krku, na kojem se ostvaruje trećina županijskog te gotovo 7 posto nacionalnog turističkog prometa.
Županijsko turističko vodstvo je u tom smislu ovih dana uputilo Javni poziv za uključenje u akciju Obiteljski paket kojom se vlasnicima obiteljskog smještaja – nositeljima oznake kvalitete Kvarner Family nastoji pomoći u njihovim nastojanjima povećanja konkurentnosti apartmana pomoćnim ležajevima, posebice u razdoblju pred i posezone.
Vlasnike obiteljskog smještaja, nositelje oznake kvalitete Kvarner Family, jednako kao i vlasnike, odnosno predstavnike turističkih agencija, tj. pružatelje turističkih i ugostiteljskih usluga uključenih u taj svežupanijski projekt, predstavnici TZ-a Kvarnera pozivaju na uključenje u akciju ponude posebnih obiteljskih sadržaja, »paketa« i kupona kojima bi se posjetiteljima ponudile posebne pogodnosti. Akcijom Obiteljski paket vlasnici turističkih apartmana (tipa 2+1, 2+2, 4+1, 4+2, 6+1, 6+2 te studioapartmana 2+1, 2+2) u periodu od 15. svibnja do 30. lipnja te od 1. rujna pa do 15. listopada pružali bi svojim gostima mogućnost besplatnog »akcijskog« smještaja na pomoćnim ležajevima za djecu do 18 godina, »košaricu dobrodošlice« (koju bi popunjavali bocama mineralne vode i svježim voćem u hladnjaku) te korištenja »obiteljskih kupona« s desetpostotnim popustom na ulaznice za neku lokalnu atrakciju na području na kojem posluju.
Vlasnici obiteljskog smještaja koji se pozitivno očituju na poziv županijskog TZ-a, bit će pozvani da potpišu ugovor s tom institucijom čime će steći pravo na isticanje oznake Obiteljskog paketa (u unificiranom obličju paketa s mašnom) u svim svojim promotivnim materijalima, jednako kao i na portalu www.kvarnerfamily.hr.