Bolji plasman na tržište

Privatni smještaj u Opatiji dobiva markicu izvrsnosti “Kvarner Family”

Marina Kirigin

Markica je osmišljena kako bi se privatnim iznajmljivačima pomoglo u plasmanu na tržište te povećanju konkurentnosti i kvalitete usluga 



OPATIJA Na području Grada Opatije, odnosno u djelokrugu rada opatijske turističke zajednice, registrirano je nešto više od 6.500 turističkih kreveta. Od toga pet tisuća kreveta otpada na smještaj u hotelskim kapacitetima, a preostalih nešto više od 1.500 kreveta je u privatnom smještaju.


Kako bi se privatnim iznajmljivačima pomoglo u plasmanu na tržište, povećanju konkurentnosti, te podizanju razine kvalitete, osmišljena je nova markica izvrsnosti pod nazivom »Kvarner Family«.


Temeljem »Analize stanja privatnog smještaja u PGŽ-u«, PGŽ je naručila projekt »Kvarner Family« koji je izradio Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije. »Kvarner Family« je nadopuna postojećem sustavu kategorizacije na dobrovoljnoj osnovi. Obiteljski smještaj na prostoru Kvarnera čini gotovo 45 posto ukupnih smještajnih kapaciteta PGŽ-a, što ukazuje na važnost boljeg tržišnog pozicioniranja obiteljskog smještaja.   

Novi kanal za prodaju


– Premda u Opatiji nije takav omjer hotelskog i privatnog smještaja, broj kreveta u privatnom sektoru svejedno je vrlo značajan. Ovaj projekt koji je pokrenut u svibnju ove godine osmišljen je kako bi se postigla bolja tržišna prepoznatljivost, radi podizanja razine kvalitete, pojačavanja promocije obiteljskog smještaja, kao i radi organiziranja zajedničkih programa edukacije i obuke. Projekt je to koji iznajmljivačima nudi još jednu novu mogućnost da budu zastupljeni na internetu.




Odnosno, možda najznačajnija je činjenica da dobivanjem ove oznake kvalitete iznajmljivači dobivaju novi kanal za prodaju te postaju dio web stranice Turističke zajednice Kvarnera i Turističke zajednice Grada Opatije, odnosno jedinice lokalne samouprave kojoj pripadaju – ističe direktorica TZ Grada Opatije Jasna Doričić Sanković. 


  Čeka se prvih sto


Zadovolje li iznajmljivači jedanaest kriterija među kojima su i to da smještajni objekt mora imati minimalnu kategorizaciju od tri zvjezdice, da izvršava sve obveze plaćanja boravišne pristojbe i članarine u TZ, da ima uređen okoliš i interijer po pet podkriterija, da ima osigurano mjesto za parking, prepoznatljivost, najmanje dvije godine obiteljske tradicije u iznajmljivanju, vjernost gostiju, knjigu dojmova, potvrdu o odlascima na edukaciju i zadovolje li povjerenstva koje će ih obići, mogu dobiti oznaku kvalitete »Kvarner Family«. 


 – Prvih sto prijavljenih, a koji zadovolje sve kriterije, lokalna turistička zajednica nagradit će tabelom s logotipom koju će iznajmljivači postaviti na fasade svojih kuća.


Važno je napomenuti da iznajmljivači jedini trošak kojeg će imati, ako ne uđu u ovu brojku od prvih sto prijavljenih, je upravo trošak tabele s logotipom koji iznosi nešto manje od dvjesto kuna – rekla je direktorica opatijskog turističkog ureda te pozvala sve zainteresirane iznajmljivače na području Grada Opatije da se prijave za ovaj dodatni znak prepoznatljivosti i kvalitete bez obzira imaju li sobu, studio-apartman, apartman ili kuću za odmor.