Hotel Navis

Odlična reklama za Opatiju: Daily Telegraph smatra da je prelučki hotel jedan od najboljih u Hrvatskoj

Marina Kirigin

Foto: Vedran Karuza

Foto: Vedran Karuza

Turistički novinar Rudolf Abraham dao je hotelu Navis čistu desetku za ponudu i uslugu, te naveo i da je ovaj objekt jedan od najboljih koje je posjetio u zadnjih 20 godina na ovim prostorima



OPATIJA Daily Telegraph, jedne od najpopularnijih engleskih novina, visoko je ocijenio opatijski hotel Navis. Točnije, reporter, novinar i putopisac navedenog medija Rudolf Abraham, osim što je dodijelio visoke ocjene novoizgrađenom opatijskom hotelu, naveo je kako je »Navis« zasigurno jedan od najboljih koje je posjetio u posljednjih dvadeset godina, koliko obilazi hotelske objekte u Hrvatskoj.


Reportera je fascinirala arhitektura objekta s dizajnerskim detaljima, kao i jedinstvena lokacija. Napisao je kako je hotel izgrađen na strmim stijenama u uvali Preluk koja se nalazi u blizini ribarskog naselja Volosko. Naveo je kako se radi o moderno dizajniranom objektu s luksuzno uređenim sobama. Čistu desetku hotel je dobio za ponudu i uslugu.


Ljudi su ključ uspjeha


Hotel »Navis«, ali i hotel »Bevanda« koji je smješten uz kupalište Lido, napravili su značajan zaokret prema elitnom turizmu. Premda se godinama govorilo kako se Opatija mora odmaknuti od masovnih turističkih kretanja, nužno je bilo izgraditi nove objekte koji će gostima pružiti novu turističku filozofiju na najatraktivnijim gradskim lokacijama, što su uspjela navedena dva hotelska objekta.




– Više ne smijem biti skroman. Stiglo nam je u relativno kratkom vremenu od otvaranja hotela, u nekih godinu i pol dana, još jedno izuzetno lijepo priznanje. Ovog puta odlične ocjene dao nam je naš gost koji je proputovao cijeli svijet kao turistički reporter. Kada sam vizualizirao novi hotel zamišljao sam ga s obzirom na lokaciju kao hotel svjetskog ranga i mogu reći da sam u tome i uspio. Kada smo ga gradili odabrao sam najboljeg projektanta, najbolji tim dizajnera, najbolje proizvođače opreme, no ključ svega u turizmu su uvijek ljudi i zato sam veliku pažnju posvetio edukaciji i pripremi osoblja.


Nova filozofija


Zato kažem da do ovakvih rezultata nikad ne bih mogao doći bez mog osoblja, mojih zaposlenika, svih po redu, od menadžera, šefa kuhinje nadalje… Lijep objekt samo je dio uspješnog poslovanja u turizmu, a onaj značajniji dio su ljudi koji u njemu rade. Meni je drago što sam ovako jednom drugačijom ponudom, novom filozofijom, koja u Opatiji dosad nije bila zastupljena, dokazao da Opatija zaslužuje imati ovakve male hotelske objekte i da oni itekako imaju svoje klijente koji su spremni platiti više za tu posebnu uslugu – rekao je opatijski hotelijer Krunoslav Kapetanović, vlasnik hotela »Navis« i »Ville Kapetanović«.