Turistički rekordi

Odlični rezultati lošinjske kompanije: Jadrankin milijun deset dana ranije

Biljana Savić

Petozvjezdani Bellevue na Čikatu – perjanica Jadrankine hotelske ponude

Petozvjezdani Bellevue na Čikatu – perjanica Jadrankine hotelske ponude

U posljednjih pet godina Grupa Jadranka uložila je u razvoj više od sto milijuna eura, a u sljedećih nekoliko godina planira nova ulaganja, među ostalim proširenje Zračne luke Mali Lošinj te Eco Golf Resort Matalda



MALI LOŠINJ Rekorde u ovoj turističkoj sezoni bilježi i peta po veličini kompanija hrvatskog hotelijerstva – Grupa Jadranka. Milijunto noćenje ove je godine ostvareno deset dana ranije nego prošle, 2016. godine, što je, ističu u Upravi Grupe Jadranka, potvrda odličnih rezultata ostvarenih u ovoj tvrtki, s obzirom na to da sezona još uvijek traje i gosti i dalje pristižu na otoke Lošinj i Cres.


Ranije ostvarenje milijuntog noćenja, ocjenjuju, ne čudi s obzirom na to da lošinjska Grupa Jadranka kontinuirano ulaže u unapređenje cjelokupne premium ponude s pet zvjezdica u uvali Čikat, prvenstveno hotela Bellevue, Boutique hotela Alhambra te vile Hortensie, ali i ponude na razini visoke četiri zvjezdice u Vitality hotelu Punta, Family hotelu Vespera te Wellness hotelu Aurora.


Tome treba dodati i Jadranka kampove Baldarin, Slatinu, Bijar te kamp Čikat u kojemu se nalazi i prvi aquapark na otocima, što mu je donijelo visoke četiri zvjezdice.





Hoteli i vile grupacije Lošinj Hotels & Villas, osim što idu u korak sa svjetskim trendovima u turizmu i hotelijerstvu, uvode i vlastite. Jedan od njih je i jedinstvena suradnja sa 70-ak obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava diljem Hrvatske, čije su izvorne namirnice implementirane u ponudu, a njihova dostupnost presudan faktor u kreiranju dnevnih menija, kaže Goran Filipović.



 – Hrvatski turizam napokon postiže rezultate kakve zaslužuje, stoga je svima u Grupi Jadranka iznimno drago biti dio uspješnog turističkog koncepta. Ostvarenje milijuntog noćenja u ranijem terminu dodatno je priznanje našem predanom radu i neprekidnom trudu da svojim gostima pružimo najbolje i učinimo njihov boravak na Lošinju što ugodnijim, a ljetovanje nezaboravnim, ističe Goran Filipović, član Uprave Grupe Jadranka i dodaje da posebnu pažnju Grupa Jadranka posvećuje prilagođavanju svoje ponude zahtjevima tržišta i segmentaciji gostiju, te da se sjajan rezultat takve učinkovite prilagodbe kompleksnim trendovima očituje i u sve ranijem ostvarenju milijuntog noćenja.

Podsjetimo, u posljednjih pet godina Grupa Jadranka uložila je u razvoj više od sto milijuna eura, što je već sada rezultiralo većom prepoznatljivošću lošinjske turističke ponude. Doprinos nastavku takvoga trenda bit će i realizacija daljnjih planiranih investicija u sljedećih tri do četiri godine koje obuhvaćaju i projekte proširenja Zračne luke Mali Lošinj te izgradnju Eco Golf Resorta Matalda, što predstavlja dodanu vrijednost i sadržaj te osigurava željeni produžetak turističke sezone.