Dobri rezultati

Na Malom Lošinju dva milijuna noćenja i zadovoljstvo ocjenama tajnih gostiju

Hina

Tajni su gosti na Malom Lošinju ovog ljeta bile tri obitelji koje su pojedinačno dolazile u lipnju, srpnju i kolovozu, bili su smješteni u hotelima i kampovima, istraživali kvalitetu raznih usluga, raspitivali se za razne informacije osobno i telefonski po cijelom otoku i prije dolaska slanjem e-mail upita, ocjenjivali ljubaznost ljudi, kao i kvalitetu raznih lošinjskih internet stranica, itd.



Na Malom Lošinju u osam mjeseci ove godine ostvareno je nešto više od 1,9 milijuna noćenja ili 8 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, a ovih će dana zabilježiti i ovogodišnje dvomilijunto noćenje, što je oko 20 dana ranije nego prošle godine, izvijestili su iz Turističke zajednice grada Malog Lošinja.


Takve rezultate direktorica te Turističke zajednice Đurđica Šimičić objašanjava prije svega destinacijskim menadžmentom te brojnim aktivnostima stanovnika koji su svojim radom, odgovornošću, kreativnošću te suradnjom pridonijeli povećanju kvalitete usluga i promociji Lošinja kao otoka vitalnosti.


Dobar smjer u radu i razvoju dijelom su, kako kaže, potvrdile i ocjene tajnih gostiju o kvaliteti usluga na destinaciji Mali Lošinj. Takvo su ocjenjivanje ovog ljeta u tri navrata u suradnji s agencijom Heraklea proveli prvi put, a isto planiraju provesti i u iduće dvije godine.




Kazavši da su u tom ocjenjivanju dobili dobru četvorku te da su time jako zadovoljni, Šimičić to smatra i velikim poticajem za dalje poboljšanje kvalitete na svim razinama na otoku te će te rezultate uvažavati i pri planiranju iduće godine.


Ističe i da su sve tvrtke i obrtnici kao i grad Mali Lošinj uključeni u to ocjenjivanje kao partneri također zadovoljni rezultatima jer ono što nije dobro ili je lošije ocijenjeno mogu ispraviti i poboljšati.


Tajni su gosti na Malom Lošinju ovog ljeta bile tri obitelji koje su pojedinačno dolazile u lipnju, srpnju i kolovozu, bili su smješteni u hotelima i kampovima, istraživali kvalitetu raznih usluga, raspitivali se za razne informacije osobno i telefonski po cijelom otoku i prije dolaska slanjem e-mail upita, ocjenjivali ljubaznost ljudi, kao i kvalitetu raznih lošinjskih internet stranica, itd.


Tako su primjerice brzinu i kvalitetu odgovora na e-mail upite tajni gosti ocijenili sa 84 posto od mogućih 100 posto, dok su ljubaznost, ton razgovora, pozdrav i slično u telefonskom pozivu ocijenili sa 77 posto, a način na koji se u osobnom kontaktu komunicira s gostom s 84 posto.


Temeljem svega izrađen je izvještaj koji je svima uključenim na Malom Lošinju pokazao brojna područja za unapređenje, na čemu su, kako kaže Šimičić, svi spremni poraditi. Provođenje promjena u poslovanju kod nekih je već u tijeku, a tiče se primjerice poboljšanja u ponudi autohtonih jela i dječjih porcija, ponude najma bicikala, unapređenja malih sitnih detalja u hotelima ili kampovima te drugo.