Zaokret u poslovanju

Hoteli Njivice u potrazi za strateškim partnerom

Alenka Juričić Bukarica

Dva velika touroperatora navodno su već iskazala interes da dokapitaliziraju ovu otočnu turističku firmu u čijem su sastavu hoteli Jadran s 225 soba, Beli kamik s 370 soba, 80 bungalova u naselju Flora, depandansa Adria, kamp Njivice i devet ugostiteljskih objekata



NJIVICE Pred hotelima Njivice velik je zaokret u poslovanju – restrukturiranje i pronalazak strateškog partnera koji bi tvrtku trebao dokapitalizirati. Naime, ova je krčka hotelska kuća s početkom kolovoza dobila novu Upravu, odnosno generalnog direktora Zvonimira Tudorovića koji je na čelnom mjestu turističke tvrtke zamijenio Marina Filipovića.


Hoteli Njivice i dalje ostaju pod kapom matične tvrtke Finvest Corp, čabarskog poduzetnika Marijana Filipovića, međutim, postaju zasebno društvo s ograničenom odgovornošću (d.o.o.) sa sjedištem u Njivicama, u čiju bi vlasničku strukturu, ukoliko pregovori proteknu po planu, već dogodine mogao ući strani investitor.


Neslužbeno se doznaje kako su dva velika touroperatora već iskazala interes da dokapitaliziraju ovu otočnu turističku firmu koja je po investicijama posljednjih godina zaostajala za konkurentima na otoku. U njenu su sastavu hoteli Jadran s 225 soba, Beli kamik s 370 soba, 80 bungalova u apartmanskom naselju Flora, depandansa Adria, kamp Njivice kapaciteta 3.000 osoba i 9 ugostiteljskih objekata. 


  Obiteljska ponuda




– Pred Hotelima Njivice je velik zaokret u poslovanju. Naime, imamo velike planove za razvoj i podizanje kvalitete. U planu nam je podizanje kategorizacije Belog kamika koji bi trebao biti uređen na razini četiri zvjezdice, uz što radimo na postizanju većeg nivoa kvalitete u svim našim objektima jer ih namjeravamo zaokružiti u jedinstvenu cjelinu, ponudu family resorta. Što je logično s obzirom na to da su naši objekti prostorno raspoređeni kao jedna cjelina uz gotovo dva kilometra obale. Dakle, mijenjamo kompletnu priču te ćemo naše objekte objediniti u zaokuženu punudu na razini dobre tri zvjezdice orijentiranu na family segment gostiju, pojasnio je Tudorović dodajući kako će se, uz ostalo, iduće godine nastaviti i ulaganja u kamp, koji je već ove godine u značajnom dijelu napravio iskorak u uređenju i ponudi, dok ga iduće godine čeka rekategorizacija, odnosno dobivanje novih zvjezdica. 


   Osim toga, u dogovoru s Općinom Omišalj, koja, ističu u ovoj firmi, daje veliku potporu nastojanjima da se digne kvaliteta ponude, iduće godine će se premjestiti i dosadašnji parking. Parkiralište ispred hotela Beli kamik će postati zelena površina, odnosno park, dok se automobili sele na novu lokaciju. Novu turističku sezonu Beli će kamik dočekati s novom klimatizacijom, a u planu je i uređenje multifunkcionalne dvorane za kongrese i seminare. 



Promjene u ovoj turističkoj kući znače i novu prodajnu strategiju. Sukladno trendu sve većeg on-line bukinga tako u Hotelima Njivice računaju na više dolazaka individualaca, osim grupa i alotmana. Govoreći o tržištima na koja izlaze, direktor ove firme je kazao kako će se, uz ostalo, predstavljati i u Poljskoj.    – Iako se otočka TZ iduće godine neće predstavljati u ovoj zemlji, smatramo da je Poljska dovoljno veliko tržište i još uvijek nedovoljno korišten potencijal, istaknuo je. Osim toga, već iduće godine bi se s agencijama trebalo dogovoriti bolje povezivanje s potencijalima zelenog dijela Primorsko-goranske županije. Tako bi se organizirali jednodnevni izleti na ribnjak i voćnjak koji Finvest Corp ima u Gorskom kotaru i na taj način gostima dalo dodatnu vrijednost.


  Ulaganja u kamp


Paralelno s ulaganjima, koja su započela već ove godine dizanjem kvalitete u kampu Njivice, mijenja se i marketinška slika firme. Stoga je pokrenuta i nova web stranica www.njivice-resort.hr, potpisan je ugovor za on-line buking, koji je u fazi implementacije, a napravljen je i novi katalog koji će biti predstavljen na čak 17 turističkih sajmova. 


   – Restrukturiramo i reorganiziramo firmu i činimo je privlačnijom za stranog partnera te vjerujem da ćemo s novom financijskom injekcijom biti spremni za velike investicije. Iako, bez obzira na to ulaganja u kamp idu dalje, kao i manji zahvati u hotele. U cijelom tom procesu ćemo ponudu i nešto drugačije marketinški pozicionirati, a došlo je i do promjena u menadžmentu pa tako radimo na tome da na ta mjesta dođu mlađi stručni kadrovi. Nemoguće je da jedna takva firma nema menadžera hrane i pića. Dakle, želimo dati akcent na stručnost i prihode, kazao je novi direktor Hotela Njivice u kojima su zadovoljni aktualnom turističkom godinom u kojoj su imali i rast noćenja i prihoda. Sami prihodi su najviše rasli u kampu u koji je lani i najviše uloženo. Najavljene promjene i ulaganja tako bi trebali donijeti njihov daljnji rast, ali i promjenu ukupne slike ove otočne destinacije.