InAMath

Riječki Fakultet za matematiku proveo edukaciju za 39 učitelja

Ingrid Šestan Kučić

Poseban naglasak je dan na implementaciju aktivnosti u nastavi te na primjenu digitalnih alata, kako u izradi aktivnosti tako i u realizaciji aktivnosti u nastavi



Fakultet za matematiku Sveučilišta u Rijeci u okviru Erasmus+ projekta “InAMath – An interdisciplinary approach to mathematical education” održao je dvodnevnu edukaciju za 39 učitelja iz 18 osnovnih škola.


U okviru edukacije “InAMath – Interdisciplinarni pristup poučavanju matematike u razrednoj nastavi” kroz primjere i aktivnosti razvijene u projektu prezentirana je tema edukacije te su učitelji imati priliku i sami sudjelovati u razvijenim aktivnostima koje povezuju matematiku sa svim predmetima u razrednoj nastavi.


Poseban naglasak je dan na implementaciju aktivnosti u nastavi te na primjenu digitalnih alata, kako u izradi aktivnosti tako i u realizaciji aktivnosti u nastavi.




Edukacija je organizirana u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje te je uvrštena na popis stručnih usavršavanja odgojno-obrazovnih djelatnika.


Koordinator projekta “InAMath” je Sveučilište u Rijeci, a u projektu sudjeluje šest partnera: Centar tehničke kulture Rijeka, Osnovna škola heroja Janeza Hribarja Stari trg pri Lozu, Osnovna škola Nikola Tesla, Sveučilište u Mostaru, Univerza na Primorskem i Univerzitet u Novom Sadu.


Cilj projekta je osmisliti i učiniti dostupnim paket različitih mjera koje će nakon završetka projekta rezultirati većom zastupljenošću interdisciplinarnosti u nastavi matematike.


Mjere uključuju osmišljavanje i provedbu interdisciplinarnih aktivnosti s učenicima koristeći interdisciplinarne metode rada, izradu scenarija koji će biti dostupni edukatorima i edukaciju učitelja kojom će steći potrebne kompetencije za osmišljavanje i provedbu interdisciplinarnih aktivnosti.


Projektnim aktivnostima uvode se inovativne metode poučavanja matematike u nastavu nižih razreda osnovne škole, kojima se, povrh poučavanja matematike, razvija kritičko i analitičko mišljenje, kreativnost i samostalnosti učenika te digitalna pismenost.


Razvijene metode, aktivnosti i materijali u okviru projekta moći će se koristiti u nastavnom procesu te izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima, a ukupna vrijednost projekta je 197 tisuća eura.