Češka perjanica

Predstavljena najjača serijska Škoda ikad, električni Enyaq Coupe vRS

T.I.

Foto: Škoda

Foto: Škoda

Ovo je i prvi električni model s oznakom RS, koja je do sada nalazila samo na Škodinim sportskim modelima koje pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem. U njemu se kriju dva elektromotora koji zajedno proizvode 299 konjskih snaga i 460 Nm obrtnog momenta,



Škoda je predstavila novi model Enyaq Coupe vRS kojeg rese dvije bitne odrednice. Jedna je da je ovo parnjak Volkswagenu ID 5 GTX modelu, što nije neoubičajeno u Volkswagen grupi kojoj odavna pripada i češka tvrtka, a druga je da je riječ o najjačem serijskom Škoda automobilu ikad.


Podatak je još signifikantniji kad se kaže da je Enyaq Coupé RS električno vozilo.


Ovo je i prvi električni model s oznakom RS, koja je do sada nalazila samo na Škodinim sportskim modelima koje pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem. U njemu se kriju dva elektromotora koji zajedno proizvode 299 konjskih snaga i 460 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,5 sekundi i maksimalnu brzinu 180 km/h. Inače, mogao bi potegnuti i mnogo brže, ali je brzina elektronski limitirana.




Elekromotore pokreće baterija od  77 kWh, što je najveća jedinica u ponudi cijele VW grupe što se tiče njihove MEB platforme.  Škoda još nije objavila maksimalni domet ovog atraktivnog modela, ali identično pokretani i vrlo slični Volkswagen ID 5 GTX može dobaciti 480 kilometara s jednim punjenjem, pa se otprilike toliko očekuje i kod ovog modela.


Auto dolazi u atraktivnoj mamba zelenoj boji koju smo već viđali na sportskoj verziji Octavije. Vizualno, u odnosu na standardni Enyaq izvana se razlikuje po tome što je zbog sportskijeg ovjesa auto niži 15 milimetara naprijed i deset nazad, po specifičnim aluminijskim felgama,  osvijetljenoj masci, matrix LED svjetlima.

Foto galerija: Škoda Enyaq vRS



U prostranoj kabini sa sportskim prednjim sjedištima dominira centralni 13-inčni display multimedijskog sustava. Stakleni krov je dio standardne opreme, ali zato glazbeni sustav nije, uz nadoplatu kupac može dobiti audio kombinaciju njemačkog proizvođača Canton koja uključuje ugradnju 13 zvučnika.


Škoda Enyaq Coupe vRS moći će se naručiti od sljedećeg mjeseca,a  za najjači serijski auto iz češke tvornice trebat će i dublje posegnuti u džep jer se očekuje cijena od oko 65 tisuća eura.