Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 7° 1
Sutra: 7° 7° 1
19. prosinca 2018.
Ispis članka: OVO SE MNOGIMA NEĆE SVIDJETI Sud donio odluku: 'Pivo se ne smije reklamirati kao blagotvorno' - Novi List

NoviList.hr

OVO SE MNOGIMA NEĆE SVIDJETI Sud donio odluku: 'Pivo se ne smije reklamirati kao blagotvorno'

Udarac za pivopije

19. svibanj 2018 09:08

Napisao: HINA

U presudi Visokog suda Njemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivovare Haerle sugerira »poboljšanje zdravstvenog stanja povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda«

Reuters

Pivovare na smiju pivo reklamirati kao proizvod koji potiče zdravlje, odlučio je njemački visoki sud u Karlsruheu.

»Alkoholni napici prema pravilnicima Europske unije ne smiju se reklamirati na način koji bi mogao sugerirati da potiču zdravlje«, stoji u presudi najvišeg njemačkog suda.

Time je južnonjemačka pivovara Haerla izgubila i na posljednjoj instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma »bekoemmlich» pri oglašavanju.

»Bekoemmlich» njemači rječnik definira kao »lako probavljiv«, ali se može tumačiti i kao »blagotvoran«.

Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine potrošača tumači kao »zdrav«, a takvo reklamiranje alkoholnih pića nedopušteno je.

U presudi Visokog suda Njemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivovare Haerle sugerira »poboljšanje zdravstvenog stanja povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda«.

Europski sud je već zabranio da se vino reklamira kao »zdravo«.