Branka Donassy, foto Denis Lovrović
Lokacija koja je od samih začetaka nositelj urbane, alternativne i eksperimentalne zagrebačke scene pokazala se idealnom za performanse dizajnera, koji svoju publiku uvijek uvedu u jedan kreativni svijet stvaralaštva
Modna groznica je počela u petak – otvorenjem najvećeg tjedna mode u regiji, Bipa Fashion.hr-a! Prezentacija nove kolekcije modnog dvojca I-Gle zagrebački Studentski centar, inače kultno mjesto ne samo studentskih nego i širih društvenih sadržaja i značenja, pretvorila je u pistu i kulisu modne revije.
Nataši Mihaljčišin i Martini Vrdoljak Ranilović, dizajnericama koje stoje iza brenda I-Gle i čvrsto kroče modnim stazama više od dvadeset godina, tako je ponovno pripala čast otvoriti modni događaj sezone, kojeg nisu propustila ni brojna poznata imena: Marijana Batinić, Edvin Liverić, Nenad Korkut, Livio Badurina, Saša Joka, Vedrana Ergić, Ogi Antunac, Zoran Aragović i ostali.
Program je nastavljen u subotu kada su na pisti zagrebačkog Studentskog centra tako su zavladale tri modne prezentacije – Morane Krklec, dizajnera Marka Plukavca koji stoji iza branda Unaesthetik te Branke Donassy. Lokacija koja je od samih začetaka nositelj urbane, alternativne i eksperimentalne zagrebačke scene pokazala se idealnom za performanse dizajnera, koji svoju publiku uvijek uvedu u jedan kreativni svijet stvaralaštva. Nikolina Pišek, Nina Mia Čikeš, Andrea Solomun, Mare Milin, Tihana Harapin Zalepugin, Borut Mihalić, Ana Vučak Veljača, Ronald Braus, Đeni Pecotić i brojni drugi bili su dio jedne posebne atmosfere koja je zaživjela prvim izlazom modela na pistu.
Čast da otvori drugi dan održavanja Fashion.hr-a pripala je talentiranoj Morani Krklec. Modni brand Unaesthetik, kojeg potpisuje dizajner Marko Plukavec, ostao je dosljedan ručnoj dekonstrukciji pletiva kao osnovnoj niti vodilji i glavnoj inspiraciji prilikom kreiranja svakog novog unikatnog komada.
„Blow up“, kolekcija dizajnerice Branke Donassy zatvorila je drugu večer tjedna mode. Inspirirana kultnim istoimenom filmom Michelangela Antonionia iz 60-ih, dizajnerica se opet bavi metodom povećanja fotografija i dizajnerskih intervencija u motivu te digitalnim tiskom na tkanini. Za novu kolekciju koristila je vlastite fotografije raznih motiva iz prirode snimljene na Lošinju još 2009. godine.