Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 28° 4n
Sutra: 28° 28° 4n
16. lipnja 2019.
Online ponuda

Htjela je izbijeliti zube, a onda se dogodila katastrofa: „Čim sam se probudila, znala sam da nešto ne valja“

FOTO/Pixabay
FOTO/Pixabay
Autor:
Objavljeno: 9. svibanj 2019. u 8:04 2019-05-09T08:04:29+02:00

Nakon lošeg iskustva iz oglasa s dobrom ponudom, Clare upozorava ostale da se na izbjeljivanje zubi naručuju isključivo kod zubara. 

Britanka Clare Clark (42) iz Bristola, bila je sretna kada je na Facebooku našla povoljan oglas kozmetičarke koja nudi tretman izbjeljivanja zubi u domu klijenta.

Inače majka dvojice sinova, Clare je ranije izbjeljivala zube po cijeni između 150 i 200 funti, pa je zaključila da bi „bila luda da propusti ovu odličnu ponudu od 60 funti“, prenosi Daily Mail.

Prvi je put zube izbijelila 2006. godine u salonu, a zatim ponovno 2014. Tvrdi da su oba puta procesi bili vrlo slični: od stavljanja gela na zube do posebnih svjetala koja su taj gel aktivirala. Niti jednom od ta dva puta nije imala nikakvih zdravstvenih problema.

„Kozmetičarka iz ovog oglasa je nudila kućne posjete, što je odlično jer se tako nisam morala brinuti o tome tko će mi pričuvati dječake.“, objašnjava.

Zakazala je tretman u siječnju, a ujutro se šokirala kada je vidjela da su joj usne užasno natekle. Clare dodaje da su joj usta bila toliko osjetljiva da je jedva jela i pričala.

„Čim sam se probudila, mogla sam osjetiti da nešto nije u redu. Nisam se mogla niti pogledati u ogledalo, nakon što sam prvo ugledala svoj odraz u ogledalu i pomislila 'o moj Bože'“, objašnjava za Daily Mail.

„Bilo mi je toliko neugodno i nisam htjela da me itko vidi, ali tehnički nisam bila bolesna pa sam morala na posao“, kaže Clare koja radi na poziciji menadžerice na lokalnom fakultetu.

Tijekom njezinog tretmana u veljači, kozmetičarka je ponovno koristila gel za izbjeljivanje, poput prethodnih. Prema kraju tretmana, Clare shvaća da joj matrica u ustima ne stoji pravilno, te da joj donja usnica „pada“.

„Do kraja tretmana sam pokušavala držati usnicu s prstom, pri čemu mi je pomagala i osoba koja mi je izbjeljivala zube, što mi se nije činilo normalnim. Usnice su mi izgledale malo natečeno, ali pretpostavila sam da je to zbog matrice. Dobila sam savjete o tome što jesti i piti, te poseban gel s mineralima. Te sam večeri otišla u krevet s mišlju da ću se probuditi sasvim normalna“, priznaje Clare.

Clare se probudila uz natečenu usnicu, za koju kaže da je izgledala „kao da ju je netko opalio u lice“, prenosi Daily Mail. Kaže da su na poslu ljudi primijetili da nešto nije u redu, ali nisu ništa rekli. Nakon 48 sati, oteklina je splasnula, ali njezina su usta bila puna žuljeva kojima je trebalo dugo da zacijele.

Nekoliko se dana mučila s pričanjem i morala je redovito uzimati antihistamine i ibuprofene. „Kontaktirala sam osobu koja mi je odradila tretman, a oni su rekli da izgledam kao da imam alergijsku reakciju. No, s medicinske mi strane više ništa nisu mogli reći“, kaže Clare.

Dodaje i da je primila njihovu ispriku, te da su je redovito zvali da provjere kako je.

„Osobno, mislim da mi se to dogodilo zbog spuštanja usnice preko matrice, čime je ona došla u dodir s izbjeljivačem“, zaključuje Clare.
Sada u potpunosti oporavljena, Clare upozorava ostale da zube izbjeljuju isključivo kod registriranih zubara i da se ne vode za „jeftinim ponudama i garancijom brzih rezultate“, prenosi Daily Mail.

„Sada mogu kupiti paket i sama izbijeliti zube, bez ikakvog potrebnog znanja i razumijevanja. Ljudi teže savršenosti, a ja sam mislila da će izbjeljivanje zubi biti odličan način da poljepšam svoj osmijeh – plus, radilo se o dobroj ponudi. Sada znam koliko je važno odvojiti novce za dobrog zubara i želim da i drugi budu svjesni toga.“, zaključuje Clare.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka