Život je neprocjenjiv

Nevjerojatno otkriće: Žena nije potrebna za začeće djeteta, homoseksualci će moći imati djecu

P. N.

S ciljem razmnožavanja moći će se spojiti muška spolna stanica, spermij, s primjerice stanicama kože, a da pritom nije primijenjen postupak kloniranja

Šokantan rezultat eksperimenta izazvao je brojne polemike kako među znanstvenicima, tako i među običnim pukom: čini se da će jednog dana, koliko skoro nije moguće procijeniti, muški homoseksualni partneri moći imati dijete jedan s drugim i ne samo to. Muškarac koji bude želio bebu samo sa svojim genetskim materijalom, moći će si ostvariti želju, izvijestio je Independent.

Nova studija ruši sve ono što su nas učili na satovima biologije – da djeca mogu biti začeta samo ako se spoje ženska jajna stanica i muški spermij. Pokus na miševima pokazao je da se s ciljem razmnožavanja mogu spojiti muška spolna stanica, spermij, s primjerice stanicama kože, a da pritom nije primijenjen postupak kloniranja! Na taj bi način muški par mogao imati svoje dijete, a da pritom žena uopće nije uključena u proces.

Ovaj postupak od koristi bi bio i ženama koje žele biti majke, u slučaju da im je genetski materijal oštećen nekom bolešću ili agresivnim metodama liječenja, tako što bi se koristile druge stanice, a ne one jajne.

Na ovaj način mogle bi se očuvati i ugrožene životinjske vrste.