PREMIJERA

Potpuni dolce vita užitak: Na hrvatsko tržište stigli prvi modeli Alfa Romeo Giulia i Stelvio

Edi Prodan

Posebno opremljeni Giulia i Stelvio Veloce Ti koriste benzinske motore 2.0 s 280 KS ili 2.2 s 210 KS



Na hrvatsko tržište stigli su prvi modeli Alfa Romeo Giulia i Stelvio oznake MY 21. Obnovljeni su prema intuitivnoj logici i sposobni su omogućiti sportsku, ali i elegantnu vožnju. Giulia i Stelvio debitiraju u postavci »Veloce Ti«, kombinaciji sportskog sadržaja i stila koja naglašava izuzetne performanse modela koji su sada opremljeni novim i učinkovitijim motorima. Nova linija MY21 tvrtke Stelvio može se pohvaliti i s potpuno novim 21-inčnim alu-naplacima što ističu dinamične kvalitete automobila zahvaljujući snažnoj sportskoj konotaciji i proširuju ponudu prvog SUV-a talijanske marke. Novi kotači dostupni su u dvostrukoj poliranoj i srebrnoj boji te sa specifičnim dizajnom za izvedbu Quadrifoglio.


Alfa Romeo Giulia i Stelvio Veloce »Ti«, oduvijek je razlikovala bogate modele, s tipično talijanskom elegancijom, dok je inačica »Veloce« rezervirana za izvedbe s najboljim performansama.


Bogata standardna oprema i najnaprednija tehnologija u verziji Quadrifoglio jest upravo ona s kojom Veloce i Ti dijele neke elemente stila. Njegova specifična karakteristika je i estetska i funkcionalna, što dokazuje i novi stražnji odbojnik sa specifičnom oznakom, aluminijske poluge za automatsko mijenjanje stupnjeva prijenosa integrirane u stup upravljača.




Giulia Veloce Ti odlikuju se specifičnim odbojnicima, bočnim pragovima i spojlerima u karbonu. Novi 21-inčni aluminijski naplatci s pet rupa s poliranom završnom obradom debitiraju na Stelvio Veloceu, koji će biti dostupan i na ostalim razinama opreme. Interijeri u verzijama Quadrifoglio sa sportskim sjedalima u koži i Alcantari i ekskluzivnim završnim dijelovima od ugljičnih vlakana. Giulia i Stelvio Veloce Ti opremljeni su motorom 2.0 s 280 KS ili 2.2 s 210 KS, oba u kombinaciji s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i Q4 pogonom na sve kotače.


Novost je i set ADAS što omogućava najvišu razinu autonomne vožnje kad automobil sam upravlja gasom, kočnicom i upravljačem putem elektroničkih sustava koji zahtijevaju neprekidno praćenje od strane vozača.