Automobil DS 4/ Snimio Edi PRODAN
Konkretno bila je riječ o modelu DS4 koji ima nakanu napraviti "pomutnju" unutar kompaktne klase i to onog njezinog ogranka u kojem se nalaze najplemenitiji primjerci te vrste
povezane vijesti
- Weekend.16 opravdao titulu vodećeg regionalnog festivala i oduševio oko 6000 posjetitelja
- Burna rasprava u Rovinju o odnosu poduzetnika i medija: Bojimo se tužbi, pa kažemo »kontroverzni poduzetnik«
- Svi mi pričaju o Rijeci! Kvarnerska metropola ruši turističke rekorde, ali i mami pažnju domaće javnosti
Odobravanje okupljenih izazvao je i Sergej Ćetković s nizom svojih hitova te poznatih obrada, dok je event iskorišten i za sugestivnu hrvatsku promociju francuske marke automobila DS. Konkretno bila je riječ o modelu DS4 koji ima nakanu napraviti “pomutnju” unutar kompaktne klase i to onog njezinog ogranka u kojem se nalaze najplemenitiji primjerci te vrste. Riječ je o premium segmentu u kojem su neprikosnoveni vladari europskog pa tako i hrvatskog tržišta njemački modeli iz trokuta Stuttgart-Muenchen-
Ali, kad je glamour u pitanju, a rovinjski party portala
K tome brend je sazdan na nasljeđu jednog od najznačajnijih modela svih vremena, DS-a ili popularne “žabe” iz 1955. godine što utjelovljuje vrijednosti i brenda DS Automobiles – inovacije, izvrsnost i avangarda.
Konkretni model izložen na ulasku u Journal party bio je DS 4. Automobil je to što ide u red elegantnijih primjeraka klase. Čiste linije dopunjene naprednim tehnološkim rješenjima. Samo lansiranje DS-a zakazano je za kraj prve polovice listopada. Osim zagrebačkog, planirano je još nekoliko HR DS Storeova, tako da pravo upoznavanje tek slijedi. Pretpremijerno, bolje od Journal partya nije moglo.