Foto: Dacia
Svi modeli koji su trenutno dostupni, uključujući Spring, sada će biti otisnuti ovim mnogo modernijim amblemom, koji "demonstrira bitnost marke" prema riječima novog direktora dizajna Davida Duranda
povezane vijesti
- Renault i Volkswagen pregovaraju o partnerstvu na električnom mini automobilu za europsko tržište
- Sprema se velika suradnja Volkswagena i Renaulta, cilj je proizvodnja malih električnih automobila
- Renault i VW planiraju električne automobile za manje od 23.000 eura, bit će to mikro verzije po uzoru na japanske
Rumunjska Dacia pod kapom velikog Renaulta u posljednja se dva desetljeća nametnula kao tvrtka koja isporučuje jeftine, solidno dizajnirane i tehnički pouzdane automobile. U konstantnoj modernizaciji stiglo je vrijeme i za rebrendiranje.
Naime, Dacia je sad i službeno objavila da mijenja logo i kompletan vizualni identitet brenda. Klasični amblem s natpisom Dacia na prednjoj rešetki ili haubi automobila odlazi u povijest i mijenja ga modernije rješenje, već viđeno na konceptu Dacia Bigster velikog SUV-a. Riječ je o stiliziranim spojenim slovima DC, a i dosadašnji font slova u ispisivanju naziva tvrtke se mijenja, postaje nekako više sci-fi.
Svi modeli koji su trenutno dostupni, uključujući Spring, sada će biti otisnuti ovim mnogo modernijim amblemom, koji “demonstrira bitnost marke” prema riječima novog direktora dizajna Davida Duranda koji je i zaslužan za rješenja na spomenutom Dacia Bigster konceptu.
Prve Dacije isporučene s ovim novim logotipom stići će u zastupstva tijekom četvrtog kvartala 2022.
Novi vizualni identitet nije jedina vijest, Dacia je usput iskoristila priliku koristi priliku da predstavi novu sivu boju za krovne šipke, retrovizore i ostale dijelove koji su se dosad „sjajili“. U promjeni vizualnog identiteta, Dacia usputno uklanja određene materijale kao što su kromirani ukrasni elementi. Nadalje, u nizu promjena Dacia postaje i prvi brend iz Renault grupe u kojem su svi automobili limitirani na maksimalnu brzinu od 180 kilometara na sat. Zlobnici će reći da malo koji i bez „blokade“ može i inače potegnuti brže…