Bolna leđa

Rad od kuće uništava vam leđa? Donosimo savjete i vježbe koje će vam olakšati bol!

Life

Foto: iStock

Foto: iStock

Da bi leđa bila zdrava, svi dijelovi kralježnice – kosti, zglobovi, diskovi, mišići i živci - moraju skladno surađivati.



Rad od kuće na računalu dodatno pridonosi ionako lošem trendu sjedilačkog načina života. Često se kod kuće radi u ergonomski nepovoljnim uvjetima – sjedeći na neodgovarajućim stolicama ili za kuhinjskim stolom. Time se povećava mogućnost nastanka i/ili pogoršanja patoloških oštećenja, odnosno promjena kralježnice, pogotovo cervikalne i lumbalne.


Degenerativne promjene na vratnoj kralježnici mogu biti uzrok bolova koji se šire prema glavi, ostaju u području vrata ili se šire u jednu ili obje ruke pa govorimo o cervikalnom, cervikocefalnom i cervikobrahijalnom sindromu.


Lumbalni bolni sindrom učestali je mišićno-koštani problem u industrijskoj populaciji te najčešći uzrok radne nesposobnosti u osoba mlađih od 45 godina. Čak 90 % odraslih iskusi lumbalni bolni sindrom barem jednom u životu te je drugi najčešći razlog odlaska liječniku opće prakse, a najčešći razlog pregleda kod ortopeda i neurokirurga.




Kako organizirati kućni ured kako bi vaša leđa što manje patila te koje vježbe prakticirati pročitajte na Krenizdravo.hr.