Karijera

Sve je u organizaciji. Donosimo nekoliko savjeta za uspješan rad od kuće

Dijana Ljubanović

FOTO/Unsplash

FOTO/Unsplash

Mnogi će ljudi čak pronaći neke prednosti rada od kuće koje vam mogu pomoći u pokretanju vašeg posla ili karijere



Bez obzira jeste li uredski radnik od 7 do 15 ili ste poduzetnik koji je navikao trčati klijentima i konferencijama radi različitih poslovnih prilika, zdravstvena kriza dovela je do toga da su mnogi ljudi dramatično prešli na posao u potpunosti od kuće.


Kao netko tko je iskusio čitav spektar radnih mjesta, od korporativnih ureda preko coworking prostora do obavljanja posla na međunarodnim letovima. Iako može biti teško izvršiti ovaj brzi prijelaz, postoje koraci koje možete poduzeti kako bi rad od kuće bio lakši.


Mnogi će ljudi čak pronaći neke prednosti rada od kuće koje vam mogu pomoći u pokretanju vašeg posla ili karijere, piše Entreprenuer.


F

Foto: iStock


Uspostavite rutinu




Ključ uspješnog rada od kuće je uspostavljanje rutine. Ako svaki dan pristupite poslu s planom što ćete obaviti svakoga sata, vjerojatno ćete otkriti da za samo nekoliko sati možete napraviti puno više nego što biste mogli u nesigurnom osmosatnom radnom danu.


Na primjer, mogli biste uspostaviti raspored u kojem ćete provesti prvih sat vremena u rješavanju svog najhitnijeg zadatka dok imate najviše mozga.


Tada biste mogli posvetiti vrijeme konkretno nadoknađivanju e-pošte i provjeri s klijentima i kolegama, umjesto da se bavite sporim curenjem komunikacija koje vam začepe dan.


Odatle biste mogli postaviti cilj relevantan za vaš posao, poput pisanja jednog članka popodne ili odvajanja dva sata za rad na dizajnu web stranica.


Foto: Pixabay


Kada uđete u zonu i na vidiku vam se postavi jasan cilj, iznenadit ćete se što možete učiniti.


Čak i onima koji se moraju prilagoditi promjenama poput rada uz djecu, uspostavljanje rutine olakšat će vašoj obitelji razumijevanje kada radite i kada ne, tako da možete biti prisutniji u oba područja.


Koristite organizacijske i komunikacijske alate


Kao dio uspostavljanja rutine, važno je imati i odgovarajuće alate kako biste mogli biti organizirani i dobro komunicirati s kolegama, klijentima i drugima dok radite od kuće. Potražite komunikacijske alate koji olakšavaju održavanje ažurnosti sa svima bez zatrpavanja pristigle pošte.


Možete stvoriti zasebne kanale za chat, kao što je jedan za vaš odjel i jedan za komunikaciju u cijeloj tvrtki. Poduzetnici mogu postaviti i privatne chat kanale kako bi održavali kontakt s vjernim kupcima.


Foto: Pixabay


Alati za video konferencije također mogu učiniti rad od kuće uspješnijim. Iako nisu nužno savršena zamjena za osobne sastanke, video konferencije i dalje vam mogu pomoći u odabiru neverbalnih znakova koji igraju veliku ulogu u komunikaciji.


Međutim, na manje važnim sastancima možda ćete ih moći preskočiti prenošenjem podataka putem e-pošte ili grupnih chatova.


Uložite svoje vrijeme pametno


Kao što mnogi od vas vjerojatno već vide, rad od kuće može vašem danu dodati vrijeme koje bi inače bilo potrošeno na putovanja na posao ili osobnih sastanaka.


Također biste mogli uspostaviti rutinu koja vam omogućuje da više toga obavite za manje vremena bez općih smetnji u uredu.


Foto: iStock


Pametno iskoristite ovo dodatno vrijeme da biste uložili u rast svog poslovanja ili uspostavljanje karijere u područjima koja ste možda odgađali u prošlosti.


Na primjer, sada bi moglo biti dobro vrijeme da se više usredotočite na rast i razvoj društvenih mreža i izgradnju vašeg portfolija.


Na taj način, ako se vaša zaposlenost ili ekonomska situacija pogoršaju, možete biti u boljoj poziciji da unovčite svoje vještine i pronađete nove mogućnosti.