– Facebook je u drugom tromjesečju ostvario prihode od 9,3 milijarde dolara, 45 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, a kako je snažno porasla i dobit, cijena dionice najveće svjetske društvene mreže dosegnula je rekordne razine.
Oglašivači preusmjeruju novac iz televizijskog u oglašavanje na web i mobilnim platformama, a Facebook je jedna od tvrtki koja od toga ima najviše koristi, premda je na mobilnom video tržištu suočen sa žestokom konkurencijom Snapchata i YouTubea, koji također svakodnevno privlače milijune posjetitelja.
Prema procjenama analitičke tvrtke eMarketer, Google bi ove godine mogao zabilježiti 73,7 milijardi dolara prihoda na tržištu mobilnog i video oglašavanja, a Facebook 36,3 milijarde. Zajedno će te dvije kompanije držati 49 posto tog tržišta, procjenjuje eMarketer.
Prema podacima iz poslovnog izvješća, Facebook je na kraju drugog tromjesečja imao 2,01 milijardu aktivnih mjesečnih korisnika širom svijeta, što je 17 posto više nego godinu dana prije. Pritom je dvije trećine njih tu društvenu mrežu koristilo svakoga dana.
Od početka godine cijena dionice Facebooka skočila je gotovo 44 posto.