Više od gadgeta

Medaljon za 21. stoljeće: Korisnici društevnih mreža s Purpleom oko vrata

Portal Novilist.hr

Cilj Artefacta koji je dizajnioPurple nije bio osmisliti još jedan gadget nego dojmljivo iskustvo



Prosječni korisnik Facebooka ima 300prijatelja. Za prosječnog dana u uredu stigne i stotinu mailova.Unatoč tome, tako smo daleko od osoba do kojih nam je stalo. Moždaće to promijeniti medaljon za 21. stoljeće, nazvan Purple, koji jeveć sada, iako se radi o prototipu, izazvao veliku pozornost.


Elegantan i jednostavnog dizajna,Purple će se bežično spajati s društvenim mrežama i primatifotografije i poruke prijatelja i članova obitelji. Zamišljen jetako da onaj tko ga nosi zastane, predahne na trenutak od suludobrzog ritma i zaviri u svoj medaljon da vidi što ima novoga.


Preopterećeni hrpom informacija,obavijestima i notifikacijama često smo anksiozni i rastrešeni, aPurple bi nas trebao podsjećati na ono što nam je važno. Poputonih starih medaljona i Purple će uz pomoć modernih tehnologijačuvati ono što nam je srcu drago.




Umjesto da primate stotine obavijestisa svih društvenih mreža koje koristite, Purple će vas povezivatis onima koji su vam najvažniji u životu. Spajat će se na mrežekao što su Facebook, Instagram, pratiti SMS-ove, ali samo onih osobakoje odaberete. Moći ćete pretraživati, lajkati, poslatifotografiju ili poruku onima koje volite da bi im dali do znanja damislite na njih.


Cilj Artefacta koji je dizajnioPurple nije bio osmisliti još jedan gadget nego dojmljivo iskustvo.