Foto: iStock
Volkswagen pak na drugom mjestu bilježi pad prodaje. U odnosu na 2020. bilježi isporučio je 5 posto manje vozila i sveukupno 8,9 milijuna prodanih primjeraka znači najnižu prodaju u posljednjih deset godina.
povezane vijesti
- GM je bio vrlo profitabilan u prvom kavrtalu, ali ne zahvaljujući električnim vozilima
- Većina Europljana ne želi platiti električni automobil više od 35.000 eura, za tu svotu ionako ne mogu kupiti – ništa
- Veliko Teslino sniženje: Zalihe neprodanih vozila su velike, proizveli su 46.561 vozilo više nego što su isporučili
Toyota je danas objavila da je u 2021. godini ostvarila rast prodaje svojih automobila za 10,1 posto u odnosu na godinu prije što je učvršćuje na prvom mjestu na svijetu najvećih proizvođača automobila.
Drugu godinu zaredom japanski proizvođač je tako ispred njemačkog giganta Volkswagena koji pak bilježi pad prodaje. U odnosu na 2020. bilježi isporučio je 5 posto manje vozila i sveukupno 8,9 milijuna prodanih primjeraka znači najnižu prodaju u posljednjih deset godina.
Toyota je u prošlih godinu dana prodala 10,5 milijuna vozila, uključujući tu i brendove u svom vlasništvu Daihatsu Motors i Hino Motors.
Na neki način, pokazalo se da je Toyota jedina uspjela nositi se uspješno s nestašicom čipova, prekida u lancu opskrbe i pojačanoj konkurenciji sve brojnijim i agilnijim novim tvrtkama koje privlače nove kupce koji imaju želju i namjeru kupiti električni automobil.
Toyota je imala manje problema problema jer njihovo domaće tržište i u dijelovima ostatka Azije, kako navodi Reuters, nije bilo toliko zahvaćeno krizom s čipovima za razliku od onog američkog i europskog.