Premijera

Stiže polivalentni Nissan Townstar. Neće se nuditi s dizelskim, ali hoće s električnim motorom

Edi Prodan

Osim naglašene funkcionalnosti i polivalentnosti, Townstar krasi podatak da se neće nuditi s dizelskim, ali hoće s električnim motorom



I Nissan se priključio proizvođačima u čijem je portfelju nezaobilazan i jedan kompaktni monovolumen. Štoviše, Nissan Townstar bi se mogao uvrstiti u red onih polivalentnih vozila koja naprosto ne prepoznaju zapreke, bilo u prijevozu putnika i njihove izdašne prtljage, bilo kao partneri u pojedinim obrtničkim radovima.


Apsolutni naglasak na funkcionalnosti nije zaboravio ni neke od estetskih iskoraka koji jednom naglašenom »radnom« automobilu daju i elemente privlačnosti. Posebno je to uočljivo na maski automobila ko i na elementima uređenja unutrašnjosti čiji se informatički sustav može povezati sa svim danas poznatim »pametnim telefonima«.


Dimenzije Townstara su naglašeno kompaktne u duljini od 4486 mm, dok su širina od 1919 mm kao i visina od 1838 metara jasna uputa kako se s Townstarom uistinu može mnogo. Motori koji ga prate su poznati kako unutar koncerna u kojem se nalazi Nissan, ali i kod Mercedeseovih automobila istog karaktera. Zanimljivo, u ponudi se ne nalazi dizelski agregat iako su baš ti motori najčešći kad su ovakvi automobili u pitanju. Može se, dakle, izabrati 1,3-litreni benzinac snage 130 KS ili električni koji posjeduje bateriju kapaciteta 41 kWh tako da mu je maksimalni doseg s jednim punjenjem 285 kilometara. Sasvim dovoljno za kraća putovanja ili obavljanje pojedinih poslova u gradu, pa i pod ozbiljnijim opterećenjem. Townstar koristi platformu, međuosovinski mu je razmak 2716 mm, CMF-CD koju uz njega ima i niz automobila sa znakom Renaulta i Mitsubishija tako da su i iz tog podatka razvidna silna međusobna povezivanja kojima je zadnjih godina izložena automobilska industrija. Težina Townstara je nešto veća od 1,6 tona kad je riječ o benzinskoj varijanti, dok električna zbog baterije ide i iznad 1,7 tona.




Cijene su usklađene s ostalim sličnim automobilima, posebno s Kangooom s kojim dijeli mnogo elementa tako da bi se za opremljenije varijante moralo izdvojiti oko 180 tisuća kuna, dok bi početak prodaje morao startati do konca godine. Kojim ritmom, kada i na kojim tržištima, u nekim naknadnim informacijama.