Nova generacija

Rimčev Bugatti za nove hibridne modele razvio novi motor sa 16 cilindara u V formaciji

P. N.

Foto: Bugatti

Foto: Bugatti

Bugatti će iz svojih perjanica Chirona i Veyrona izbaciti dosadašnju osam-litarsku zvijer s 16 cilindara, da bi ubacili novi motor, ponovno sa 16 cilindara, ali ovaj put u V formaciji. Ali, uz električni pogon



Prije nešto više od godinu i pol, u ljeto 2022. godine Mate Rimac je kao svježi šef Bugattija objavio da će sljedeća generacija njihovih hiper-automobila biti hibridna. Obećano, ispunjeno jer novi hibridni plug-in modeli Chirona i Veyrona kucaju na vrata. No, do jučer nismo znali da će uz električni pogon, motor s unutarnjim sagorijevanjem biti zamijenjen novim.


Iz Bugattija je jučer objavljeno upravo to, Bugatti će iz svojih perjanica Chirona i Veyrona  izbaciti dosadašnju osam-litarsku zvijer s 16 cilindara, da bi ubacili novi motor, ponovno sa 16 cilindara, ali ovaj put u V formaciji. Kako taj motor izgleda, naznačeno je u kratkom video isječku krećem od pola minute. Osim izgleda, iz Bugattija su predstavili i zvuk te mašine pod višim obrtajima od kojeg svakog ljubitelja automobila prolaze trnci. Vrijedi poslušati.   


“Sa svakom generacijom svog hipersportskog automobila, Bugatti je pomaknuo mjerila dizajna, inženjeringa, performansi i izrade na nove visine. I ove godine, osam godina od dana kada je Chiron predstavljen, Bugatti pokazuje svijetu prvu stranicu najnovijeg poglavlja u svojoj bogatoj povijesti“ – priopćili su iz Bugattija.




Objavili su također da se za to neće morati dugo čekati, novi Bugattijev hibrid već bi u lipnju mogao biti pred pribranim kupcima. Vrlo probranim, jer je i za dosadašnji Chiron trebalo izbrojati najmanje 3 i pol milijuna eura.