Razvoj postojećeg

Rimac odagnao sve sumnje: Bugatti ostaje vjeran motorima s unutarnjim izgaranjem

P. N.

Foto: Rimac Automobili

Foto: Rimac Automobili

Mate Rimac nije poput Elona Muska „električni fundamentalist“ po pitanju automobila i to je u raznim prilikama u prošlosti isticao, a sad konkretnim planovima za Bugatti i potvrdio



Prošle godine je Mate Rimac u okviru poslovnih dogovora s Porscheom koji drži 24 posto vlasništva njegove tvrtke Rimac Automobili, preuzeo 55 posto vlasništva Bugattija koji je dotad bio u 100-postotnom vlasništvu Porschea.


S obzirom da je Rimac izgradio ime u svijetu naprednim električnim sportskim automobilima, krenule su priče oko toga da će preuzimanje Bugattija  značiti da će ovo slavno ime u novu budućnost prije ili kasnije krenuti u pravcu elektrifikacije.


No, objava u njemačkom auto magazinu Auto Motor Sport popraćena videom s Rimcom u glavnoj ulozi briše svaku nedoumicu. Mate Rimac nije poput Elona Muska „električni fundamentalist“ po pitanju automobila i to je u raznim prilikama u prošlosti i isticao.




Govoreći o budućnosti Bugattija Rimac jasno kaže da je vidi tako da će njihovi modeli zadržati motore s unutarnjim sagorijevanjem. To uključuje i sportski dvosjed Chiron s motorom od 16 cilindara s 4 turbo punjača. Govoreći s respektom o Bugattijevoj ostavštini, hrvatski poduzetnik ne pokazuje namjeru da transformira Bugatti u nešto drugo već da unaprijedi postojeće.


„Posvetit ćemo se daljnjem razvoju motora s unutarnjim izgaranjem. Postoji budućnost za motore s unutarnjim izgaranjem u Bugattiju“ – kaže u videu Mate Rimac.


Kad je riječ o flagship modelu Chironu koji se proizvodi od 2016. godine, (svi su rasprodani i još ima kupaca koji čekaju isporuku), u Auto Motor Sportu nagađaju što bi to značilo pod njegovim daljnjim razvojem u eri Mate Rimca kao vlasnika, odnosno izvršnog direktora. Sadašnja Super Sport inačica Chirona razvija 1600 konjskih snaga i najveću brzinu od 490 kilometara na sat, i u njemačkom auto magazinu pretpostavljaju da će novi model imati preko 1700 konjskih snaga i razvijati brzinu od preko 500 kilometara na sat.