ATRAKTIVNI AUTOMOBIL

Rijeka ugostila hrvatsku premijeru Peugeota 308: Dostupan je i našim kupcima, a čekanje je prihvatljivo

Edi Prodan

Foto Edi Prodan

Foto Edi Prodan

U prvom valu prodaje količine su dovoljne, a i čekanje do 120 dana u današnjim se uvjetima prodaje može smatrati sasvim - pristojnim.



Rijeka je ugostila hrvatsku premijeru jednog od najprivlačnijih kompaktnih automobila današnjice, Peugeota 308. Na valu sjajnog komercijalnog uspjeha ostvarenog u segmentu kompaktnih limuzina i nakon više od sedam milijuna prodanih primjeraka, novi 308 stigao je i na hrvatsko tržište. Kako je istaknuto na prigodnoj konferenciji za novinare održanoj u prelučkom Hilltonu, u prvom valu prodaje količine su dovoljne, a i čekanje do 120 dana u današnjim se uvjetima prodaje može smatrati sasvim – pristojnim.



U snažnom i privlačnom dizajnu vozila novi 308 krasi dizajn s odlikama i sadržajem visoke klase, a zanimljivo se ističe i novi logotip marke. Tehnološki gledano opremljen je najmodernijim sustavima za pomoć u vožnji. zanimljiv je i njegov i-Cockpit, a dolazi s cjelokupnom gamom motora, od klasičnih benzinaca i dizelaša, do modernih i vrlo učinkovitih plug-in modela snage 180 i 225 KS koje prate i automatski 8-stupanjski mjenjačei, 26 g emisije C0₂ po km i do 59 km dosega u sto posto električnoj vožnji. Benzinski trocilindarski 1,2-litreni motori imaju 110 i 130 KS, dok je dizelaš 1,5-litreni četverocilindraš sa 130 “konja”.





Automobil smo imali prigodu isprobati na prigodnim test vožnjama na liburnijskom području kad je pokazao svoju klasnost, dok je sudeći po kometarima prolaznika i iznimnu privlačnost.
Kad je funkcionalnost u pitanju, međuosovinski razmak produljen mu je za 55 mm što izdužuje
siluetu i donosi više prostora putnicima u drugom redu. Dužina mu je 4367 mm, širina 1852 mm, visina je pak snižena na 1444 mm, dok je kapacitet prtljažnika velikih 417 litara.



Prednja svijetla izvedena su u LED tehnologiji već od prve razine opreme, najviša je inače oznake GT, dostupan je u sedam boja od kojih je metalik zelena “olivine”, kao boja lansiranja, bez doplate.
Klasnost sobom donosi i cijenu koja u slučaju najmanjeg benzinca snage 110 KS starta sa 161 tisućom kuna. Snažniji benzinac je deset tisuća kuna skuplji, dizelaš kreće sa 185 tisuća kuna, dok su toliko hvaljeni, zbog niske prosječne potrošnje i vrhunske dinamike, plug-in hibridi najskuplji – od 265 do čak 322 tisuće kuna.