Konkurencija raste

Kineski Nio predstavio električnu limuzinu i najavio ulazak na masovno tržište

T.I.

Foto: Reuters

Foto: Reuters

Nio cilja visoko, njihova tri postojeća modela SUV-a jaka su konkurencija u Kini jakim svjetskim igračima poput Tesle, Mercedesa i BMW-a. Cijena njihovih vozila kreće od 46 tisuća američkih dolara naviše



I Kinezi svog konja za utrku u električnoj automobilskoj budućnosti imaju. Zove se Nio, tvrtka je to koja na tržištu dionica vrijedi 92 milijarde dolara i prošle godine je isporučila preko 43 tisuće električnih vozila.


Nio cilja visoko, njihova tri postojeća modela SUV-a jaka su konkurencija u Kini jakim svjetskim igračima poput Tesle, Mercedesa i BMW-a. Cijena njihovih vozila kreće od 46 tisuća američkih dolara naviše. Ovaj vikend predstavili su i atraktivnu premium  limuzinu ET7.


Za šire mase je možda važnije što je na tom predstavljanju u gradu Chendu u Sečuanskoj provinciji izvršni direktor William Li najavio da će se tvrtka uključiti i u proizvodnju manjih i jeftinijih električnih automobila za masovno tržište.




“Kako EV tehnologije napreduju, a troškovi baterija padaju, moguće je da ćemo ući na masovno tržište, ali definitivno ne s brandom Nio“ – prenosi Reuters Lijeve jučerašnje riječi.