Još jedna potvrda suverenosti

U Hrvatsku stigao Hyundai Bayon, evo koliko će koštati

Edi Prodan

Prodaja Bayona, prostranog i funkcionalnog Hyundaijevog crossovera B segmenta, na hrvatskom tržištu starta s cijenom od 115 tisuća kuna



Motovun je ugostio hrvatsku premijeru najnovijeg Hyundaijevog ostvarenja u zoni koju su crossoveri do kraja izmiješali. Nekad smo imali B i C segment, danas mnogo automobila u tom međuprostoru. Jedan od njih je i Bayon korejskog giganta Hyundai što se nalazi u zoni koju jako dobro popunjava i Kona. Čemu onda Bayon? Odgovor je vrlo jednostavan: crossoveri ovog razreda čine 40 posto prodaje s naglašenim trendom rasta. Kako je istakuo Domagoj Burić, brand manager Hyundaija Hrvatska, Bayon, čije je ime došlo od jednog francuskog gradića, je najmanji, ulazni SUV model tog korejskog proizvođača s kojim se očekuju i jako dobri prodajni rezultati.


Kad su u pitanju motori što se nude uz Bayon, provjereni je to benzinski GDi s tri cilindra koji razvija dva stupnja snage – 100 i 120 »konja«. Prosječna mu je potrošnja u oba slučaja vrlo niska i kreće se između pet i 5,5 litara. Slična je i emisija CO2 što se nalazi ispod 120 g/km. Ono što je značajno, Bayon dolazi i kao »mild hibrid« s baterijom od 48 V što dodatno smanjuje potrošnju. U toj opciji ima i automatski, 7-stupanjski mjenjač. Za one koji žele »bazu baze«, tu je i mali, atmosferski motor snage 86 KS koji se također sasvim solidno snalazi u dinamičkim ali i ekološkim ulogama. Troši ispod šest litara, a do »stotke« ide za 13,5 sekundi.


Dimenzije Bayona su – dužina 4180 mm, širina 1775 te visina 1490 mm. Kad se sazna da mu je međuosovinski razmak 2580 mm, postaje jasno kako je razvijen na osnovi najnovije generacije i20. Dodajmo još da je vrlo funkcionalan što se vidi i po 411 litara volumena prtljažnika. Istaknimo još da je unutrašnjost vrlo kvalitetna, a kakrakterizira ju i iznimno naglašena digitalizacija s velikim zaslonom što dominira armaturom.




Prodaja Bayona na hrvatskom tržištu starta s cijenom od 114,9 tisuća kuna. U toj se verziji dobiva ulazni model s atmosferskim motorom i vrlo visokom razinom opreme tako da je ujedno riječ i o jednom od najpovoljnijih crossovera na hrvatskom tržištu.