Redizajnirani DS4

Evo kako izgleda novi adut francuske auto-industrije koji će se proizvoditi u – Njemačkoj

T.I.

Što se tiče pogona, novi DS4 dolazi u varijantama diesela  (1.5 BlueHdi 130 ch), tri benzinska motora (PureTech 1.2 130 i 1.6 180 ili 225 ch), kao i hibridni plug-in pogon E-Tense (225 hp) koji s li-ion baterijom od 12.4 kWh omogućava domet od 50 kilometara na isključivo električni pogon



Oznaka DS u svijetu Citröena od početka je imala posebno mjesto. 1995. predstavljen je DS 19 model, avangardni automobil, kako futurističkim izgledom, tako i tehnološkim rješenjima, poput unikatnog hidropneumatskog ovjesa. „Žaba“ je i danas kultni automobil, no nije jedini, Citröen je kroz desetljeća izbacivao mnogo novih DS modela koji su uvijek plijenili pažnju.


I u 21. stoljeću stvari su ostale iste. 2011. Citröen je predstavio luksuzni kompakt DS 4 koji je osvojio sve svojim dizajnom i ostalim karakteristikama. Nakon njegovog usojeha Citröen je još više htio istaknuti posebnost DS modela pa je DS postala zasebna divizija koja se brendirala i podavala kao zaseban premium proizvod.


Deset godina kasnije Citröen predstavlja novi DS4 sličnih dimenzija kao i model iz 2011. (4,4 x  1,83 x 1,49 m) koji će vjerojatno mnogima zapeti za oko svojim dorađenim dizajnom. Postavljen na velike kotače (18 ili 20 inča) DS4 je elegantna kombinacija zaobljenih i oštrih linija.


Foto galerija: Citroen DS4




Što se tiče unutrašnjosti, sve odiše francuskim stilom, velikim plohama, prekrivenim kožom, karbonom, zgodnim aluminijskim detaljima. Sve u svemu, vrlo decentno, da ne kažemo minimalistički.


Multimedijski sustav može biti personaliziran i kontroliran ili glasom ili dodirom preko ekrana koji zauzima s središnji dio kontrolne ploče.


Zahvaljujući dobrom rasporedu i samim dimenzijama automobila, prtljažnik je prilično izdašan sa svojih 430 litara zapremine.


Što se tiče pogona, novi DS4 dolazi u varijantama dizela (1.5 BlueHdi 130 ch), tri benzinska motora (PureTech 1.2 130 i 1.6 180 ili 225 ch), kao i hibridni plug-in pogon E-Tense (225 hp) koji s li-ion baterijom od 12.4 kWh omogućava domet od 50 kilometara na isključivo električni pogon. Svi modeli će biti s automatskim mjenjačem u osam stupnjeva.


Narudžbe za novi DS4 bit počet će se primati ovo proljeće, a prve isporuke očekuju se u jesen 2021. Cijena još nije objavljena, a kako saznaje L’Automobile , cijena bi ipak trenbala biti razumnija nego njegovih parnjaka u klasi BMW-a 1 serije, Audija A3 i Mercedesa A klase.


Kao zanimljivost, za navesti je da se DS4 neće proizvoditi u Francuskoj, već u pogonima Opela u Njemačkoj. To je dio poslovne strategije koncerna PSA koji uz Citröen i Peugeot u svom vlasništvu ima i ovu njemačku tvrtku i Vauxhall (također Opel ali za britansko tržište). Svi zajedno odnedavna su dio koncerna Stellantis nakon udruživanja PSA i Fiat-Chrysler grupacije FCA.