
Tvornica u Hannoveru u kojoj će se proizvoditi ovo atraktivno električno vozilo, po novom će dijeliti liniju s manjim električnim cargo vozilom. Pretpostavlja se da je ono iskočilo u prvi plan s pandemijom i povećanom potrebom za vozilima koja dostavljaju pošiljke od vrata do vrata
povezane vijesti
- Prvi primjerci novog Volkswagenovog T-Roca u Hrvatsku stižu početkom godine. Cijena još nepoznata
- Vraćaju se Golf, Polo i Passat – ali na struju; umjesto dosadnih brojki ponovno će pisati imena koje pamtimo
- U prvih osam mjeseci prodano 51.098 novih vozila, to rast od 7,2 posto, evo koji su brendovi najpopularniji
Prototip Volkswagena ID Buzz, retro futurističkog „kombija“, izravno dizajnerski naslonjen na ikonografski original iz 60-ih godina kojeg je ponajviše prigrlila hippie populacija jer je pružao dovoljno prostora i slobode za nomadski život, prikazan je po prvi put već prilično davne 2017. godine na auto-sajmovima u Detroitu i Ženevi.
U auto-salonima se trebao naći sljedeće godine, a sada se čini da će ga kupci morati čekati još godinu duže negoli je prvotno planirano.
Motortrend prenosi riječi izvršnog direktora Vokswagena u Americi Scotta Ceogha da se proizvodnja i isporuka odgađa za godinu dana zbog promijenjenih prioriteta u Volkswagenovoj električnoj auto budućnosti.
Naime, tvornica u Hannoveru u kojoj će se proizvoditi ovo atraktivno električno vozilo, po novom će dijeliti liniju s manjim električnim cargo vozilom. Pretpostavlja se da je ono iskočilo u prvi plan s pandemijom i povećanom potrebom za vozilima koja dostavljaju pošiljke od vrata do vrata. Drugo, u VW-u namjeravaju Buzz ID prvo prodavati na europskom tržištu, ali ni u Europi ne treba očekivati da će biti viđen na cestama prije 2023.
Poznato je da je ID Buzz za Volkswagen baza na kojoj misle razraditi koncept samovozećeg automobila, a tome u prilog ide i činjenica da je VW ušao u investiciju zajedno s katarskim kapitalom i da bi takvih 35 prototipnih vozila trebalo voziti Dohom već ove godine.
Što se tiče specifkacija, ID Buzz bi trebao biti dostupan u dvije verzije pogona: premium verzija s po jednim motorom na svakoj od osovina i s pogonom na sva četiri kotača s ukupnom snagom od 275 kW, s baterijom od 111 kWh, a jeftinija verzija sa zadnjim pogonom s motorom od 200 kW snage i baterijom kapaciteta od 83 kWh.