Krenite u akciju

Ovako možete uštedjeti po 500 kalorija dnevno, a da ni ne primijetite

Mija Dropuljić

FOTO: iStock

FOTO: iStock

Veoma jednostavni, ali efektni trikovi



Napokon ste skinuli višak kilograma ili planirate samo malo dovesti tijelo u formu? Nije vam potrebna velika dijeta, no ipak biste htjeli malo pripaziti na unos kalorija? Postoje veoma jednostavni načini na koje možete uštedjeti dnevno i do 500 kalorija. 


Postoje jednostavni, ali efektni trikovi uz pomoć kojih nećete ni primijetiti da ste uštedjeli par stotina kalorija. Dobra vijest je što s njima možete započeti isti tren. 


Pravilo 15 minuta


Svakom obroku se trebamo posvetiti i u njemu uživati. Kada smo svjesni što unosimo, onda sporije i žvačemo, što pogoduje probavi. Tako ujedno prije prepoznajemo osjećaj sitosti te se nećemo prežderati i tako unijeti kalorije koje nam nisu potrebne. Pravilo je jednostavno – svakom obroku se posvetite 15 minuta. 


Obilan doručak




Doručak je najvažniji obrok dana. Prije svega nam daje energiju za početak dana, drži nas sitima te potiče metabolizam. Zobena kaša, avokado toast, jaja na omiljeni način, zdravi sendvič – opcije su brojne, a obilan doručak nas čini sitima zbog čega nećemo unositi nezdrave međuobroke zbog ogromnog naleta gladi. 


Zaboravite na (gotove) umake


Gotovi umaci su zlo. Izuzetno su kalorični, sadržavaju puno šećera te i najzdraviju salatu pretvaraju u “fast food”. Uvijek radite vlastiti dressing za salatu, a gdje god je moguće izbjegavajte dodavanje nepotrebnih umaka, pa makar oni bili home made. 


Ne kupujte nezdrave slastice i slatkiše


Ako nešto nemate doma, nećete to ni konzumirati. Čips, smoki, sladoled, čokolada, keksi – sve nezdrave slastice kupujte samo ciljano, nipošto nemojte imate zalihe kod kuće. Nagradite se sladoledom, kokicama, čipsom i sličnim slasticama, no nemojte ih gomilati kod kuće jer ćete tako doći u napast jesti ih skoro svaki dan.