Dune London

Mnogi su ih prozvali “najružnijim” sandalama ovog ljeta, no ovaj brend ima i svoju listu čekanja

Mija Dropuljić

FOTO: IG@Dune London

FOTO: IG@Dune London

Kada se spoji pomno smišljen proizvod i dobar digitalni marketing prodaja samo raste

Kada su predstavljene sandale britanskog breda Dune London često su proglašavane “najružnijim” sandalama koje bi samo nosio naš djed. No, u kratkom roku su postale toliko tražene da imaju čak i listu čekanja. 


Nakon što su ove sandale nosile najpoznatije britanske modne influencerice te ih predstavile na svojim Instagram profilima, Dune je dosegao toliku prodaju da su više puta morali obnoviti zalihe, a u međuvremenu se stvorila i lista čekanja koja je u jednom trenutku imala preko 800 upisanih klijentica. Stoga je dio modela koji su obnovljeni uoči jeseni već rasprodano.


U pitanju su sandale napravljene od umjetnog materijala, a koštaju skoro 1.000 kn.


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Silvia García BARTABAC (@bartabacmode)



Iz brenda naglašavaju kako su na brzu popularnosti svakako utjecale suradnje s modnim influencericama koje su na svojim profilima predstavile razne varijante u kojima možete nositi ove sandale. 


Dune London svakako slijedi svjetski trend takozvanih “ružnih” sandala koje često asociraju na anatomske cipele i modele koje su obožavali naši djedovi i očevi. 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Faye Ellaby (@fellaby)



Za jesen je brend modele ukrasio jesenskim bojama, stoga dominira smeđa i crna boja, no sami model ostaje isti. Detalji cipela su u zlatnim bojama. 


Dok se u Hrvatskoj i dalje vodi rasprava o utjecaju influencera i što oni uopće rade, na stranim tržištima su brendovi već odavno prepoznali njihovu moć oglašavanja. Dune London je samo jedan od primjera uspješne suradnje jednog brenda koji je stekao slavu uz pomoć pomno osmišljenog proizvoda koji je na koncu dobro targetiran. 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Dune London (@dune_london)