Foto: Renault
U Renault Megane E-Tech Electric bit će ugrađena baterija od 60kWh u podnicu automobila i motor od 160kW koji pokreće prednje kotače. Od nula do 100 km/h stiže za nešto manje od 8 sekundi. Domet automobila s jednim punjenjem doseže 450 kilometara po WLTP standardu
povezane vijesti
- Koji je smisao kupnje električnog automobila? Brojke razotkrivaju munjeviti pad njihove vrijednosti
- Moguće je dobiti od 2,5 do 9 tisuća eura: Fond objavio poziv za sufinanciranje kupnje električnih vozila
- Renault i Volkswagen pregovaraju o partnerstvu na električnom mini automobilu za europsko tržište
Renault je prošle godine obznanio svoj koncept električnog modela Megana nazvanog e-Vision, a sada mao po malo otkriva obrise buduće serijske proizvodnje Megana E-tech, baziranog na tom konceptu. U četvrtak je tako Renault objavio nekoliko fotografija/teasera vozila za koje se predviđa da će biti u cijelosti predstavljeno javnosti tijekom ove godine, a na tržištu se naći u prvoj polovici 2022.
Na objavljenim slikama prikazana je unutrašnjost budućeg električnog Meganea, s veliki središnji zaslonom povezan sa širokom digitalnom instrumentnom pločom. Kako napominju u Renaultu, novi Megane donosi novodizajnirane linije, interijere i materijale koji utjelovljuju novo doba. Na slici se vidi i da će ovaj automobil nositi i redizajnirani logo Renaulta.
U Renault Megane E-Tech Electric bit će ugrađena baterija od 60kWh u podnicu automobila i motor od 160kW koji pokreće prednje kotače. Od nula do 100 km/h stiže za nešto manje od 8 sekundi. Domet automobila s jednim punjenjem doseže 450 kilometara po WLTP standardu. O punjenju nema mnogo informacija, osim da će na brzom punjenju 30 minuta biti dovoljno da auto prijeđe 200 kilometara.
Megane E-Tech Electric je dio širih planova po kojima Renault želi biti najzelenija marka automobila u Europi do 2030. godine, s ciljem da od deset prodanih automobila do tog vremena devet bude elektrificirano.
Uz to, želi krenuti prema recikliranju 120.000 svojih vozila svake godine (uključujući i električna), svake godine i u svojim novim baterijama koristiti gotovo 80% recikliranih materijala – što bi ga učinilo vodećim svjetskim proizvođačem automobila koji se temelji na recikliranim materijalima korištenim u proizvodnji novih vozila.