Vlado Berić i njegova vjerna Buba / Foto Screenshot Dnevnik HTV-a
Motor je njegov, originalan i isti mehaničar ga održava od prvog dana, tj. 51 godinu. Ima još uvijek dobro paljenje, priča Vlado Berić
povezane vijesti
- Bosch skraćuje radno vrijeme zbog nedostatka čipova, u problemima i ostatak njemačke autoindustrije
- Prvi primjerci novog Volkswagenovog T-Roca u Hrvatsku stižu početkom godine. Cijena još nepoznata
- Vraćaju se Golf, Polo i Passat – ali na struju; umjesto dosadnih brojki ponovno će pisati imena koje pamtimo
Vlado Berić svoju Bubu vozi već više od 50 godina, iza njega su tisuće prijeđenih kilometara, a omiljeni automobil ga nikad nije iznevjerio. Bila je to ljubav na prvi pogled – za oko mu je zapela još 60-ih, kada si je rekao “bit ćeš moja”. Nekoliko godina poslije tako je i bilo.
– Kupio sam je 6. svibnja 1975. godine u Opatiji. I od tada ju stalno vozim, kaže za Dnevnik HTV-a Vlado Berić, vlasnik Bube.
Motor originalan, radi kao urica
Sjećanja su živa, a i originalni račun.
– Štedio sam, bio sam kondukter na relaciji Rijeka-Lovran i sve što mi je ostalo od putnika kao kusur ja sam ušparao i kupio novu Bubu, kaže.
Bubi je danas više od 50 godina, ali radi kao urica.
– Motor je njegov, originalan i isti mehaničar ga održava od prvog dana, tj. 51 godinu. Ima još uvijek dobro paljenje, priznaje Vlado.
Nemojte me zvati, Buba nije na prodaju
Prešla je Buba tisuće kilometara, od Njemačke do Rumunjske, izdržala bure, vrućine. Iznevjerila nikad nije.
– Auto treba voziti, žene treba ljubiti, a novce trošiti jer ako auto ne voziš pojede ga hrđa, ako ženu ne ljubiš ona ode kod drugoga, a novce ako ne trošiš pojede ih inflacija, poručuje Vlado.
Razmišlja li o promjeni?
– Nemojte me zvati jer se Buba neće prodati.
Cijeli prilog Dajane Kruneš pogledajte OVDJE.