Tehnički incidenti

Problemi zbog pojačanog rada iz kuće diljem Europe: Rušile se mreže i Microsoft Teams

P. N.

FOTO/iStock

FOTO/iStock

Problemom su bili pogođeni radnici u Španjolskoj, Italiji, dijelovima Francuske, Belgije i Velike Britanije.



Zbog pandemije koronavirusa, ljudi diljem svijeta sve više i više posao obavljaju iz vlastitih domova. Zbog pojačanog korištenja i prijava, korisnici u Velikoj Britaniji su imali problema s rušenjem mobilnih mreža, a oni u ostatku Europe s Microsoft Teamsom.


Velika Britanija je imala problema s mobilnim mrežama jer su Virgin, Vodafone, Tesco Mobile, GiffGaff i EE ili prestajale s radom ili imale velikih problema sa signalom, prenosi Daily Mail. U velikom su problemu ostavljeni milijuni zaposlenih koji u ovim trenucima rade od kuće.


Ljudi su odjednom primijetili da ne mogu uspostavljati pozive te da im se pozivi na pola prekidaju. Glasnogovornik za EE objasnio je: “Tehnički incident s opremom koji povezuje mobilne mreže u Velikoj Britaniji je uzrokovao da neki korisnici imaju problema s uspostavom poziva.” 




O2 se ispričao korisnicima i kazao da je problem utjecao na sve mreže te da surađuju kako bi ga što prije riješili.


Daily Mail prenosi da je u problemima bio i Microsoft Teams (središte timskog rada u sustavu Office 365) koja je vrlo popularna među zaposlenicima koji rade s određenih udaljenosti. Problem je nastao oko devet ujutro kada su se milijuni Europljana pokušavali spojiti na aplikaciju.


Problemom su bili pogođeni radnici u Španjolskoj, Italiji, dijelovima Francuske, Belgije i Velike Britanije.


Glasnogovornik Microsofta je četiri sata nakon prvih prijavljenih problema izjavio: “Riješili smo problem koji je možda imao utjecaja na korisnike u Europi”