Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
16. listopada 2019.
Okus ljeta

Otvorite sezonu s trešnjama - vaše tijelo će vam biti zahvalno

Foto: Unsplash
Foto: Unsplash
Autor:
Objavljeno: 26. lipanj 2019. u 17:11 2019-06-26T17:11:43+02:00

Antioksidansi u trešnjama mogu pomoći na brojne načine; smanjuju rizik od nekih vrsta raka, uključujući rak debelog crijeva, ždrijela, grla, usta i pluća i bore se s mentalnim bolestima povezanim s demencijom, poput Alzheimerove bolesti

S dolaskom ljeta veselimo se i trešnjama, a osim što su ukusne i sadrže vitamine A, B, i C, postoji niz zdravstvenih prednosti zbog kojih ih vrijedi konzumirati.

Trešnje sadrže antioksidanse

Antioksidansi u trešnjama mogu pomoći na brojne načine; smanjuju rizik od nekih vrsta raka, uključujući rak debelog crijeva, ždrijela, grla, usta i pluća i bore se s mentalnim bolestima povezanim s demencijom, poput Alzheimerove bolesti.

Čak i ako vam to sada ne treba, prevencija je uvijek bolja od lijeka. Srećom u ovom slučaju, prevencija je također ukusna.

Ne samo da hrane vaš želudac, nego i vaš mozak

Trešnje sadrže spoj koji se zove flavonoidi, koji štite plod od oštećenja kukaca i mikroba. Flavonoidi  sprječavaju umiranje neurona, pa čak i pojačavaju njihovu povezanost s drugim neuronima.

Jedan specifičan antioksidacijski spoj koji imaju, antocijanin, uključuje protuupalna svojstva. Poznato je da ta svojstva poboljšavaju spoznaju i pamćenje.

Pomažu kod mamurluka

Iako ne postoji "lijek" za mamurluk, postoje načini da se učini malo podnošljivijim. Ne samo da će vam trešnje pomoći da nadopunite izgubljene elektrolite, već i sadrže prirodnu fruktozu za koju se vjeruje da ubrzava metabolizam alkohola u tijelu.

Samo vrijeme može potpuno izliječiti mamurluk, ali s trešnjama to vrijeme može biti skraćeno.

trešnje

Pomoći će vam da se "dobijete" nakon treninga

Nakon dugog treninga (ili čak kratkog) jedan od najgorih dijelova je bol koju osjećate sljedeći dan. Protuupalna svojstva antocijana ne samo da pomažu ubrzati proces oporavka bržim popravljanjem mišića, nego rezultira manjim oštećenjem mišića.

Trešnje vam pomažu kod mršavljenja

Trešnje su bogate prehrambenim vlaknima koja vam pomažu da se brže osjećate siti. Konzumiranje trešanja prije obroka pomoći će vam da manje jedete te će ubrzati vaš metabolizam.

Reguliraju san

Popis prirodne hrane koja sadrži melatonin je kratak, a trešnje su nalaze na njemu. Melatonin je prirodni hormon koji se nalazi u tijelu, ali određene navike mogu spriječiti da ga se proizvodi dovoljno za dobar san.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.