Program rada

Mladen Bulić novi je dekan Građevinskog fakulteta u Rijeci: ‘Nužna je suradnja s tvrtkama i zajednicom’

Ingrid Šestan Kučić

Foto S. Drechsler

Foto S. Drechsler

Novi dekan, također, želi promijeniti i činjenicu da se trenutno na Građevinskom fakultetu sustavno ne izvode programi cjeloživotnog obrazovanja odraslih osoba



RIJEKA – Odlukom Fakultetskog vijeća novi dekan Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci u idućem trogodišnjem mandatu bit će izv. prof. dr. Mladen Bulić. Novoizabrani dekan na dužnost stupa s početkom nove akademske godine, a u svom programu rada poseban naglasak stavlja na znanstveno-istraživački rad, ali i na suradnju sa zajednicom i gospodarstvom.


Poticanje projekata


– Slično kao i za znanstveno istraživanje tako i za suradnju s gospodarstvom, bitan zadatak Uprave je stvaranje uvjeta i uspostava okruženja koji će otvoriti mogućnosti novih suradnji. Ovaj segment djelatnosti fakulteta smatram podjednako važnim kao i nastavni i znanstveno-istraživački rad te će se podržati i dodatno unaprijediti kroz poticanje zajedničkih projekata naših djelatnika s tvrtkama i ustanovama, te poticanje stručnog i istraživačkog rada na zajedničkim projektima temeljem sklopljenih ugovora o suradnji, najavljuje izv. prof. dr. Bulić.


Jedan od glavnih ciljeva je uključivanje fakulteta kao relevantnog partnera u provođenje istraživačkih i stručnih projekata i osiguravanje transfera tehnologije i znanja te popularizacije fakulteta i njegovih djelatnosti, a među planovima je i akreditacija poslijediplomskog studija na engleskom jeziku. Novi dekan najavljuje i da će se u sljedećem trogodišnjem mandatu posebno poticati i podržati istraživačke aktivnosti u laboratorijima fakulteta te stručne suradnje s poslovnim partnerima iz gospodarstva i lokalne zajednice u svrhu rješavanja nekonvencionalnih tehničkih problema koristeći laboratorijsku opremu. Također će se poticati znanstvenoistraživačke aktivnosti koje će biti vezane za razvoj tehnoloških rješenja i razvoj inovacija u graditeljstvu i to naročito onih koje će rezultirati formaliziranom suradnjom s partnerima iz zajednice i gospodarstva. Kako su studenti najvažniji segment fakulteta, a njihovo studiranje je najvažniji proces na fakultetu jedan od planova novog dekana je i pomno praćenje gospodarske aktivnosti kako u najbližem okruženju, a kojeg uz Primorsko-goransku županiju čine Istarska i Ličko-senjska županija, tako i u drugim područjima Hrvatske iz kojih sve veći broj studenata studira izvan domicilnih sveučilišta.




– Poticat će se razvoj praktičnih kompetencija studenata kroz izmjene studijskih programa i upoznavanje studenata s područjima rada Alumnija kroz neformalne radionice i predavanja. I dalje će se provoditi aktivnosti u svrhu unaprjeđenja nastavnog procesa i podizanja kvalitete studiranja s naglaskom na kontinuirano poticanje nastavnika na usavršavanje za rad u nastavi i na stjecanju kompetencija za poučavanje usmjereno na studente, sklapanje ugovora o suradnji s tvrtkama – novim stručnim bazama, osiguravanje organizacijske i materijalne podrške nastavnicima pri objavljivanju udžbenika i znanstvenih knjiga, opremanje knjižnice sa zadovoljavajućim brojem primjeraka obvezne literature te zamjenu zastarjelih računala novima, u učionicama, iznosi novoizabrani dekan.


Pripremni tečajevi


U svrhu povećanja uspješnosti studenata i osiguravanja podrške studentima u planu je provođenje pripremnih tečajeva za studente prve godine gdje će se analizom utvrditi koji kolegiji zahtijevaju dodatnu pažnju, održavati će se radionice i predavanja za studente u suradnji sa Studentskim savjetovališnim centrom, poticat će se studente na samostalnost u radu i rješavanje praktičnih problema i slično. U planu je i poticanje međunarodne mobilnosti studenata i nastavnika kroz program Erasmus+, CEEPUS mreže, te programe studentskih udruga. Razvit će se detaljniji sustav priznavanja prethodnog formalnog i informalnog učenja što je u skladu s težnjama Sveučilišta u Rijeci i suvremenim međunarodnim standardima, kako bi se zainteresirala drugačija kategorija studenata za studije, a novi dekan želi promijeniti i činjenicu da se trenutno na fakultetu sustavno ne izvode programi cjeloživotnog obrazovanja, odnosno ni formalni, ni neformalni programi obrazovanja odraslih.